VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

bestelling correct afgehandeld. Vragen over product werden niet proffessioneel beantwoord. Dit kan beter.
29 okt 2023
snelle levering , goede bereikbaarheid en goede service als er eens wat anders gaat dan je hebt verwacht.

Blijf het zeggen...de spullen zijn top…

Blijf het zeggen...de spullen zijn top en de service geweldig. Zolang dat goed is blijf ik terugkomen.
BK
Dat ik meteen een nieuwe accu kreeg toegestuurd, beter eerst de accu's controleren voor je ze opstuurd.
19 mrt 2024
Meerdere keten gereedschappen van Vonroc besteld. Het werkt prima voor de thuisklusser en is niet duur.
6 jan 2024
Goed gereedschap voor die prijs heb eigen garage bedrijf dus gebruik het dagelijks geen problemen mee .
TD
Toon D.
Wijchen
7 mei 2024

Producten prima!

Producten zijn prima maar artikelen zijn via Bol vaker goedkoper. Heb dit uit ervaring 2x meegemaakt!!
TK
Tine K.
Niederlande
16 mrt 2024
Hele snelle levering. Degelijke gereedschap. Ik werk er nog niet zo lang mee, tit nu toe eeg tevreden.
26 mei 2024
Op tijd geleverd zoals beloofd , goede en mooie machines , goede informatie na bestelling echt super

Goede service

Bestelde spullen vlot geleverd volgens afspraak en bij een missend onderdeel heel vlot naar geleverd
RJ
Ronald J.
Bennekom, die Niederlanden

herlevering onder garantie

had een klacht over een apparaat want deze functioneerde niet goed hebben ze een nieuwe voor geleverd
24 mei 2024
Een goede gereedschapstofzuiger voor een schappelijke prijs. Makkelijk bestellen en snelle levering.
In het begin was ik een beetje sceptisch over het met merk vonroc. Nu kan ik er niet meer zonder . 🤣
Snelle levering, netjes verpakt en machine doet wat het moet doen nl. wielbouten los- en vastzetten.
9 mrt 2024
Poetsmachine besteld. Alles helder en duidelijk. Machine is prima, goede prijs kwaliteit verhouding.
14 jan 2024
Snel en op tijd geleverd product voldoet aan de verwachtingen. Het was prima niets op aan te merken.

Verpakking stofzuiger te dun

Snelle verzending. Stofzuiger slecht verpakt. Tot 2x toe dead on arrival. Daarna geld teruggevraagd.
prima service snel geleverd. 1 batterij was defect en is direct opgelost. zeker vaker wat bestellen.
25 apr 2024
Snelle levering. Defect onderdeel in de bestelde set (wat kan gebeuren) snel een nieuwe nageleverd.
Service is perfect. Snelle levering volgens afspraak. Prijs kwaliteit verhouding is bijzonder goed