Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.216 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

8 sep 2024
4 sep 2024
3 sep 2024
28 aug 2024
25 aug 2024
22 aug 2024
13 aug 2024
Bestelling wordt snel opgepakt en verder afgehandeld. Toch had ik iets betere kwaliteit verwacht van geleverd product
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mooi bedrijf met leuke producten

Het is een mooi bedrijf met leuke producten. Het knuffelkonijn met naam is genaaid op het oor, erg leuk (dat betekent wel dat op de achterkant van het oor, de achterkant van het stiksel zit). Minpuntje vond ik hoe ik het ontving. Het zat onverpakt in een plastic postzak/envelop (die tussen alle pakketpost zit). Had het in een doosje gedaan, dan hoef je de kop van het konijn niet "uit te deuken".
Geïmporteerde beoordeling
mooie degelijke fluovestjes ontvangen, alleen jammer dat er de eerste keer dat ik ze ontwierp, pas na het ontwerp een melding kwam dat ze waren uitverkocht, had het bedrijf nochthans gevonden via een op dat moment gesponsord bericht over fluovestjes... Per email wel snel antwoord gekregen wanneer ze terug te bestellen waren.
30 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het materiaal is goed, snelle levering. Het enigste wat ze kunnen veranderen is dat ze snel de mail kunnen lezen. Ik had een foutjes in de tekst staan en meteen een mail gestuurd, daarna zijn we op vakantie gegaan en later pas gezien dat je ze moet bellen omdat de mail niet meteen bekeken wordt. Maar is goed opgelost.
30 mei 2024
26 dec 2023

Snelle levering, opdruk kerstbal erg klein

Snelle levering en goede service. Kerstballen waren goed verpakt. Ondanks levering met DHL (Doen Heel Lomp) is het pakketje goed ontvangen. De twee kerstballen zijn van goede kwaliteit en zien er goed uit. De opdruk is erg klein en had veel groter gemogen. Foto en tekst zijn moeilijk te zien in de kerstboom.
26 dec 2023

Snelle levering, opdruk kerstbal erg klein

16 dec 2023

Top online shop!

Top! snelle levering kwalitatief goede producten en je eigen persoonlijke tint aan kunnen geven. Echt een aanrader als je niet meer weet wat je iemand kado wilt doen. Zou mooi zijn als je in de bestaande pakketten nog items kan toevoegen.
16 dec 2023

Top online shop!

8 nov 2023

Vier sterren maar……..

Het gekochte product was goed voor een redelijke prijs. Vandaar de 4 sterren. De beloofde leverdatum en de werkelijke leverdatum liepen uiteen. Als het product besteld wordt voor een verjaardag dan kan dat lastig zijn.
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd! Blijft tot nu toe goed zitten op de broodtrommel en beker van mijn zoontje. Ik heb stickers m maar paste alleen de achternaam op. Misschien heb ik lettergrootte over het hoofd gezien.