Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.216 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

30 sep 2024
Paar weken geleden heb ik een drinkfles met mij naam erop besteld. In het pakket zat echter een fles met een andere naam erop. Ik heb direct een bericht aan simply colors gestuurd en zij hebben direct mijn bestelling nogmaals verwerkt. Binnen enkele dagen had ik alsnog de juiste fles in huis. Heel goed opgelost dus en met de fles zelf ben ik ook heel tevreden.

Presentatie cadeautje

Voorheen werden gepersonaliseerde badjasjes geleverd in een mooie doos en kon je er een knuffeltje bijbestellen dat ook in de doos zat. Nu was die mogelijkheid er niet en kreeg ik het jasjein een plastic zak. Veel minder leuk om als cadeautje te geven op kraambezoek.
Al voor de 4e keer knuffeldoekje met naam besteld. Goede service en verzending! Leuk geborduurd met verschillende lettertype mogelijkheden. Hierbij krijg je gelijk een preview met de naam op de knuffel te zien waardoor je een goede keuze kan maken.
29 sep 2024
Mooie kwaliteit jasjes. Goed geadviseerd over de maat (vallen kleiner). De communicatie was zeer fijn en mijn vragen werden binnen een uur beantwoord. Ook het logo kon op de voorkant gedrukt worden zonder meerkosten. Erg fijne service.
23 sep 2024
Bestelling kan niet gewijzigd worden Helaas een verkeerd item besteld op zaterdag, eerste mogelijkheid tot contact was maandag. Wel al gemaild. Gelijk gebeld maandagochtend en kon geen aanpassing meer gedaan worden. Spijtig
SL
Sem L.
Sittarf
3 okt 2024

Verwerking en gravering prima, alleen muffe geur artikelen

Verwerking en gravering van de producten is top alleen kado verpakking heel simpel en van goedkoop kwaliteit voor de prijs wat je betaald. Verder badjasje ruikt muf naar vocht dat is wel jammer
27 sep 2024

Het opmerkingsveld is weg!

Het opmerkingsveld is weg, Voor ons zou het fijn zijn dat het opmerking balkje er weer is, dat wij onze logo aan kunnen geven. het wiebertje met baby naam erin ipv ster.

Fruitbox besteld...

Makkelijk te bestellen en veel assortiment. Toch vond ik de laatste product besteld heel klein terwijl op de foto iets anders lijkt. Een beetje misleidend vind ik.

Mutsje en tegel

Ik kreeg een gratis mutsje voor mijn pasgeborene en heb er een geboorte tegel bij besteld. Echt ontzettend leuk en kwam heel snel binnen! Zeer tevreden!
25 sep 2024

Eigen ontwerp

Heel fijn dat het mogelijk was om mijn eigen ontwerp te gebruiken. De kleuren weergegeven op de site komen overeen met de werkelijkheid.
19 sep 2024
Ik bestel regelmatig op simply colors en ik heb nooit klachten gehad en als er iets fout gaat lossen ze snel op.
4 okt 2024
Supersnelle levering voor een leuk en persoonlijk cadeau; veel creatieve keuzes uit te bedrukken mogelijkheden.

Helemaal prima !

Al meerdere keren een baby cadeau besteld met geborduurde naam. Echt perfect , mooi gedaan en snel geleverd.
2 okt 2024
Gekozen knuffeldoekje was niet meer voorradig, persoonlijk mailtje met andere opties. Zeer goede service
30 sep 2024
Het opmerking balkje missen wij nu bij het bestellen, we willen graag ons logo met de baby naam erin.

Fijne webshop, goed assortiment.

Eenvoudig te bestellen, niet duur. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering. Prima webshop.
27 sep 2024
Product is mooi, ritsen soepel. Wel jammer dat de opdruk veel valer is dan op beeld leek.
18 sep 2024
Wel wat moeizame mailcommunicatie, maar uiteindelijk fijne afhandeling en mooie t shirts!

Goed bedrijf

Prima bedrijf. Meerdere keren wat besteld en altijd snel bezorgd. Ook goede kwaliteit
Goede klantenservice, snelle levering. Kwaliteit van producten zijn goed.