Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.216 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Twee mutsen met eigen logo

Ik ben zeer blij met mijn twee mutsen met eigen logo er op enkel vond ik het jammer dat op de ene muts een knal rood label stond met Simply Colors erop wat enorm opviel en de andere had dat niet.

Twee mutsen met eigen logo

Geïmporteerde beoordeling
Grote selectie maar toch makkelijk om te personaliseren en bestellen als kado voor vrienden die nieuwe ouders zijn geworden. Ik zou wel graag de lange mouw romper terug in de selectie hebben!

Erg tevreden

Was erg snel geleverd en doos ziet eruit precies zoals op de website beschrevene staat! Foto was alleen iets lichter dan verwacht. Veder erg tevreden mee. Zou zeker nog een keer bestellen!
Geïmporteerde beoordeling

Kussensloop met foto mooi gelukt!

Bestellen was makkelijk en de levering snel. Het resultaat ziet er mooi en scherp uit. Wel ligt de opdruk op de kussensloop niet zo lekker omdat het wat plastic achtig aanvoelt.
Geïmporteerde beoordeling

Kussensloop met foto mooi gelukt!

Geïmporteerde beoordeling
Het is een mooie bedrukking op de trui. Ook een mooie kleur. Alleen de mouwen van de trui zijn wat aan de smalle kant, terwijl dat bij een hoodie wel iets wijder zou mogen zijn.
Geïmporteerde beoordeling
Netjes en.volgens afspraak geleverd. Jammer dat er aan de achterkant vd geboorteregeling geen haakje bevestigd is waarmee je de tegel kan.ophangen. deze moet je dus zelf kopen
4 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling was snel geleverd. Het product had bijna het verwachte resultaat. De naam op de portemonnee had groter gemogen. Dit kon ik niet zien op het voorbeeld.
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het boxpakje was heel.leuk, alleen kwam de naam niet echt goed uit, kwam ook door mijn keuze kleur, ik had een meer afwijkende kleur moeten invullen.
19 mrt 2024
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
In eerste instantie verkeerde dop van dopper afgeleverd. Na een telefoontje is alles in orde gekomen. Vandaar 4 sterren. anders waren het er 5
1 jun 2024

Goede service

Het product was gedrukt met de verkeerde naam, ik heb gratis een goed mutsje gekregen in een andere kleur, die ik zelf wilde aanpassen.
6 jan 2024

Goede service

Geïmporteerde beoordeling
Vandaag weer een mooie gepersonaliseerde rugzak binnen gekregen! Goede kwaliteit, ruime keuze, snelle levering, zeer tevreden.
Geïmporteerde beoordeling
Prachtig gepersonaliseerd treintje van Little Dutch gekocht voor mijn kleindochter. Heel schattig, netjes op tijd geleverd.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service en mooie kwaliteit. Alleen jammer dat de kleur van de tas zo anders is dan op de foto op de site!