F.T. Products- Logo - Beoordelingen

F.T. Products

688 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden688 beoordelingen in totaal

Slechts een verloopstuk besteld voor de hemelwaterafvoer van de stacaravan.Snel geleverd. Maar ik had toch wat meer informatie nodig over de maatvoering, materiaal etc. Gebeld op de dag dat ze gesloten waren, natuurlijk wordt dan de telefoon niet aangenomen. Toch werd korte tijd later teruggebeld door mijnheer. Ik kon mijn vraag stellen, hij nam de tijd om mij alles duidelijk en begrijpbaar uit te leggen. Nu bleek dat ik nog wat aanvullend materiaal nodig had. Moesten binnenkort toch in de buurt van mijn woonplaats zijn, mijnheer stelde voor dat ze het materiaal zouden kunnen afgeven. Geweldig toch, wat een service, denkt met je mee en is geduldig, zoiets maak je zelden meer mee.

25 apr 2024
Het bedrijf is niet erg betrouwbaar, houdt zich niet aan de levertijden en beantwoordt geen e-mails. Tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Beoordelingen voor F.T. Products

9 mrt 2024
Antwoord van F.T. Products
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat we u naar tevredenheid hebben mogen helpen. We zien u dan ook graag weer terug in onze webshop!
FO
Franky O.
Kontich Belgie
21 jan 2024
Antwoord van F.T. Products
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Altijd fijn om te weten dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. We blijven hier ons best voor doen, en deze beoordeling helpt daar zeker aan mee. Graag tot ziens in onze webshop of winkel!
18 jan 2024
Beste Marianne, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn blij dat u onze website al meerdere keren heeft gevonden voor uw tuinproducten. Graag zien we u de volgende keer weer terug, en wensen u heel veel plezier met uw bestelling.
18 jan 2024
Beste Leon, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te maken. We wensen u heel veel plezier met uw bestelling en zien u graag weer terug in onze webshop.
18 jan 2024
Beste Bert, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met het klussen in de tuin en zien u graag de volgende keer weer terug op onze webshop!
18 jan 2024
Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Ondanks wat problemen bij het betalen, hebben we u toch nog kunnen voorzien van het door u gekozen product. We willen u bedanken voor de e-mail die u ons gestuurd heeft en we zien u graag de volgende keer weer terug op onze webshop. U kunt ons altijd bereiken voor vragen of problemen!
18 jan 2024
Beste Ed, Bedankt voor uw 4 sterren beoordeling, hier zijn we erg blij mee. Toch ontbreekt er nog iets of heeft u nog een verbetering voor ons. We horen graag uw mening om onze service of website te verbeteren! Graag tot ziens!
Antwoord van F.T. Products
Beste Michael, Bedankt voor uw 5 sterren review. Het is goed om te weten dat u tevreden bent met onze service en producten. We zien u graag weer terug in onze webshop!
Antwoord van F.T. Products
Beste Anneke, Bedankt voor uw 5 sterren review. Vriendelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ook andere klanten te laten zien dat u tevreden bent met onze service en levering. Graag tot ziens op onze webshop!
Antwoord van F.T. Products
Beste renskje, bedankt voor uw 5 sterren review. Altijd fijn om te zien dat er weer een tevreden klant is. Graag tot ziens op onze webshop!
25 apr 2024
5 mei 2024
Beste, Door de enorme drukte komen we helaas niet toe aan het beantwoorden van alle e-mails. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we contact met u gehad en heeft u uw bestelling mogen ontvangen. Door een systeem update was uw bestelling automatisch afgemeld in ons systeem en heeft u daardoor in eerste instantie geen product ontvangen. Gelukkig hebben we de fout ontdekt en zorgen we dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen u veel plezier met de gereedschapsrail van Wolf Garten.
JO
8 jun 2024

Prijs en verzending ok, communicatie slecht.

2 Sterren omdat de prijs en verzending ok waren, de communicatie is echter barslecht. De betaling was, door mijn schuld, op de verkeerde manier gedaan. Direct na de bestelling een mail gestuurd, de dag erna nog 1 en tot op heden geen antwoord. Niet correct dus.
23 mei 2024

Nog steeds niet geleverd, ik wacht erop en ben volgende week met vakantie!

Pakket is ontvangen door PostNL op 20 mei 15:50. Werd beloofd op 21 mei ... niet ontvangen... Werd dan beloofd voor 22 mei ... niet ontvangen... Werd gisteren beloofd voor 23 mei ... niet ontvangen...
7 mei 2024
Volgens U is mijn pakje aangekomen maar dat is niet zo,ik heb mijn pakje niet ontvangen daarom vraag ik U het te verzenden.
Website verbeteren mbt tot de bestellingen . En de verzendmail verbeteren . Deze vond ik persoonlijk niet erg vriendelijk.
Antwoord van F.T. Products
Beste Rene, Bedankt voor uw beoordeling. Graag horen we van u wat u precies verbeterd zou willen zien met betrekking tot de bestelling. De e-mails hebben we eens onder de loep genomen en u heeft volkomen gelijk. Ook hier hebben we werk van gemaakt en ervoor gezorgd dat deze een stuk persoonlijker en minder kort over komen. Mocht u tijd hebben zien we uw e-mail met de verbeteringen graag op ons e-mail adres verschijnen zodat we kunnen kijken wat we kunnen verbeteren zodat ook u weer met plezier op onze website een bestelling kan plaatsen. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, en u kan altijd even contact opnemen via info@ftproducts.nl
10 jun 2024
Spullen leveren, ik heb nog niets bonnen en dan vraag je of wr een recensie te schrijven