Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

21 jun 2024
Uitgebreid aanbod voor een redelijke prijs. Keuze uit beschikbare kleuren is soms wat beperkt. Spoedige levering en correcte terugmelding van de stappen hiern.
24 jun 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
4 jul 2024
Snelle afhandeling van retour en levering van vervangend produkt
8 jul 2024
GB
gabby b.
kockengen
30 jun 2024
Product voldoet aan de beschrijving. Is goed ingepakt.
17 jul 2024
30 jun 2024
AG
26 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

na enig zoeken vond ik de juiste pet op jullie site.

Best spannend of de kleur (groen) me zou bevallen. ik was blij verrast. Leuke pet, goede kleur er prima pasvorm. Ik ben er blij mee
27 mei 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
Geïmporteerde beoordeling

Breed assortiment, goede prijs- kwaliteitverhouding.

Mooie goed passende hoe, die beantwoord aan de online getoonde hoed.
25 mei 2024

goed product

goede levering
25 mei 2024
14 jun 2024
18 jun 2024
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mijn vorige pet van Hatland in de winkel gekocht. Ik was op zoek naar een extra/nieuw pet, maar kon in de winkel telkens niet goed slagen. De site van Hatland gaf echter veel meer mogelijkheden aan dan ik in de winkels kon vinden en het kiezen van de juis

Mijn vorige pet gekocht in 2016, nog steeds prima maar wel zichtbaar intensief gebruikt. De nieuwe pet past perfect (vaak een probleem voor mij in de winkel) en ook als ik de oorflappen gebruik zit de pet nog steeds stevig en prettig. Oude pet kan nog steeds gebruikt worden, dus nu heb ik een extra pet voor het geval de regen met bakken uit de hemel is gekomen bij de wandeling met de hond. Kan er 1 ondertussen even drogen.
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Heb het helaas nog niet kunnen zien, vanwegen vakantie.

Prima zaak en erg meedenkend. Moest nog wat opvullers hebben die normaal 1 € kosten en kreeg deze er gratis bij. Terwijl het mijn eigen fout was. Nog bedankt hiervoor. Het gaat niet om de prijs maar om het gebaar. Verzending liep prima en het was er snel. Ik zou het een ander aanraden om hier wat te bestellen. Betrouwbaar en snel. Groeten van Fred