Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.755 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

HV
H v.
Noordwijk
15 aug 2024
Alles keurig verzorgd en mooi op tijd. Er hoeft, wat mij betreft, niets verbeterd te worden. Het is al subliem!
20 aug 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
CV
Claire V.
Beltrum
10 aug 2024

Veel keuze

Veel soorten petten in allerlei materiaal, maten, prijzen en kleuren.
15 aug 2024

Snelle verzending en degelijke kwaliteit

2e goed besteld, snel geleverd en goed van degelijke kwaliteit
Antwoord van Hatland.nl
goede klantenservice, snelle reactie en makkelijk bestelproces
16 aug 2024

Qualiteit producten

Mooie site, groot assortiment en hoge kwaliteit producten.
16 aug 2024
Gewoon snel leveren wat je besteld hebt.
20 aug 2024
Prachtig product en uitstekend verpakt
23 aug 2024
Prima kwaliteit voor een goede prijs
25 aug 2024
EB
Elly B.
Naaldwijk
Mooie zonneklep , prima product
Goed product en snelle levering
13 aug 2024
Correcte en snelle levering!
Levering had sneller gekund
12 aug 2024