Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Toen er iets niet goed was gegaan van de juiste maat pet werd dit heel snel en netjes gecorrigeerd.

Ballonpet Yasmin in de kleur zwart: volgens de maatvoering zou maat M moeten passen, maar helaas bleek deze veel te ruim. Daarom maat S gekocht, deze is juist weer aan de kleine kant. Het verschil in deze 2 maten is vrij groot, maar de kwaliteit is goed en het model heel mooi. Daarom heb ik de pet wel gehouden.
26 apr 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Netjes geleverd in mooi aangepaste doos voor hoeden erg fraai en stevig verpakt

Zeer mooi hoed en goede bescherming ook voor de oren tegen de zonOmdat ik regelmatig fiets zou t handig zijn om er aan de binnenzijde 2 oogjes te maken waar een koordje doorkan en de hoed niet van je hoofd kan waaien zie het maar als een tip haha
13 mei 2024
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

prima keuze webshop en prachtige hoed

helaas werd de hoed afgeleverd in een beschadigde natte doos. het was die dag ook wel heel erg slecht weer en vermoedelijk was de doos uit de auto gevallen. gelukkig was de hoed zelf die ook nog in plastic was verpakt niet beschadigd.
9 nov 2023
24 apr 2024
De petten die ik gekocht heb kon ik nergens anders vinden. Het is reeds de 2de keer dat ik er koop en de bestelling verloopt zoals op de site vermeld staat. De levering is gebeurt door onze gewone postbode en dat is een pluspunt.
18 jun 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
Geïmporteerde beoordeling

Mooie producten van uitstekende kwaliteit

SPF50 Yolo - Katoenen bucket hoed opnieuw besteld voor mijn partner en Fisherman - Katoenen vissershoed nu ook voor mijzelf gekocht. De hoeden blijven mooi en zitten comfortabel.
11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooi assortiment hoofdmode, voor ieder wat wils

Mooi producten aangekocht alleen de verkeerde maatkeuze gemaakt. Na het retourneren van de bestelde zaken binnen twee dagen het geld terug op rekening. Prima service dus!!
11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Good quality and selection of hats. Very prompt, friendly and helpful client support. Small issue with size chart that in my view should show size 58 as medium and not large to avoid unnecessary returns

Nice hat exactly as I wanted except it was too large. Client support was fantastic enabling me to return the hat promptly and to easily arrange a replacement
Geïmporteerde beoordeling

Betrouwbaar, goed assortiment, gunstige voorwaarden v.w.b retourneren.

De flatcap voldoet aan de verwachtingen. Goede pasvorm, goede maat, mooie stof, kleur komt overeen met foto op de site.
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke website bestelproces verloopt soepel en snel.

ik heb nu 2 petten bij Hatland gekocht. Beide zitten goed, zijn van goede kwaliteit en zien er ook nog eens goed uit.
Geïmporteerde beoordeling

Goede,snelle en prettige afhandeling van onze bestelling

Prima zomerhoed met goede pasvorm.Materiaal heeft een modieuze uitstraling en draagt prettig
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Een enorme keuze aan hoeden en petten maakte het me moeilijk om te beslissen, maar met zo'n assortiment kun je niet misgrijpen. Snelle handling en levering maakten het af.

Superblij met mijn mooie zeegrashoed en praktische pet voor de meer sportieve momenten.
16 apr 2024
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel, correct en betrouwbaar.

Retourneren zonder problemen, maar wel op eigen kosten. Duidelijk aangegeven overigens.
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Altijd snel en compleet geleverd. Geen gedoe

Product kwam al snel binnen en was goed ingepakt. Heb nooit problemen met hatland
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ruim assortiment, redelijke prijzen, snelle levering

Zit prima, goede pasvorm, goede UV-bescherming door brede klep en nekflap.
20 mei 2024
5 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Er zijn veel leuke petten en hoeden

Ze zijn erg netjes petten in pakjes en ook makkelijk flexibel bezorgen
5 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Klantenservice heeft mijn klacht gehoord en daar naar gehandeld.

Geen bijzonderheden. Mijn object was te klein, maar dat kan gebeuren.
14 okt 2023

Correct afgehandeld. Snel ontvangen

Goede kwaliteit doch zo langzamerhand ook stevig geprijsd.
14 okt 2023
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prima kwaliteit, mooi vormgegeven, ruime keuze in petten voor zomer of winter. Ik draag al heel lang petten van Hatland, tot volle tevredenheid!

Ik heb een kleine maat, een s-je van Hatland past perfect.
11 okt 2023
25 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed werkende site met uitgebreid assortiment. Prijs kwaliteit is oké.

No wind muts besteld, deze is geleverd zoals aangegeven.
25 dec 2023
26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ruime keuze en goede kwaliteit!

Heerlijke pet, maat klopt ook netjes met de maattabel.
26 okt 2023