Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Communicatie is goed.

Goed, maar het gekochte item stond mij helaas niet!
Antwoord van Hatland.nl
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
Geïmporteerde beoordeling

Super snelle levering en een uitgebreide sortering voor iedereen

Lekker warm en leuk design ( geen 13 in dozijn)
30 sep 2023

Mooi product

Ga de hoed volgend jaar bij veel zon gebruiken
30 sep 2023
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ruime keus en snelle service

Zeer goede waterdichte en stijlvolle hoed
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mooie hoed en snel geleverd

Mooi afgewerkte hoed die lekker zit

Snelle afhandeling

Mooi, voldoet aan de verwachtingen
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Prima en maakt afspraken waar.

Ben heel blij met mijn aanwinst 👍
20 mei 2024
18 mei 2024

Gebruikersvriendelijke website

Goeie prijs-kwaliteit verhouding
18 mei 2024
16 mei 2024

Alles prima

Hoed mooi past prima. Zeer goed.
16 mei 2024
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Elk halfjaar kijk ik met belangstelling en met plezier wat Hatland dit keer aanbiedt

Mooie pet voor voorjaar en zomer
22 apr 2024
14 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Heel fijn dat bij de maat de centimeters genoemd worden. Verder een goede service omdat één van de hoedjes niet leverbaar was.

Erg blij mee, ze passen perfect.
14 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel, makkelijk en groot assortiment

Volgens de opgave op de website
29 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prima afhandeling, jammer dat DHL niet de moeite neemt om langs de deur te komen, en meteen de verzending naar het afhaalpunt stuurt. Ik betaal tenslotte wel de verzendkosten, misschien handig om een ander pakettendienst te kiezen

Prima pasvorm, goede kwaliteit
29 okt 2023
3 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Er staan te weinig foto's en beschrijving van een hoofddeksel. Fysiek passen in een winkel is toch het beste. Retour zenden is helaas voor eigen rekening.

Verzending is netjes en snel.
3 dec 2023
8 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ondanks dat de hoed nog niet geleverd is, is het contact en de uitleg daarover bijzonder goed

De hoed is nog niet geleverd
8 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering en goede kwaliteit

Maat is goed en zit lekker

Goede levering !

Mooie kwalitatieve spullen
27 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

De eerste hoed was maat M.. deze zit geweldig! recent de nieuwe hoed gekocht ook maat M en deze is wat groter! dat is dan weer jammer, hij zit wel maar niet zo prettig als de vorige... iets te groot! wordt ook gemaakt in China las ik?

Zie boven het bericht
27 apr 2024
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed aanbod, snelle levering.

Goede prijs kwaliteit
20 okt 2023