Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Op de aangegeven tijd het pakket afleveren zodat ik daar rekening mee kan houden. Ook als het pakket dan bij alsnog wordt afgeleverd deze dan op een droge plek neerleggen en niet waar het natregent
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling is geleverd op een plek waar het is natgeregend dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hopen dat het artikel naar wens is. Wij wensen je dan veel plezier met je bestelling. Mocht het artikel niet goed zijn dat adviseren wij contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
HM
Helma M.
Bergeijk
24 dec 2023
Bij bestelling boven bepaald bedrag zouden de verzendkosten gratis zijn. Bij bestelling moest ik toch 35 euro betalen omdat xenos dit uitbesteed. Ik vind dat dit goed vermeld op de site moet staan.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Helma, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat sommige artikelen met een exclusieve bezorgdienst worden geleverd. Dit staat bij elk artikel wat hiermee geleverd word vermeld op de website. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany

Het begon goed……

Vriendelijk geholpen in de winkel echter product was in de juiste kleur niet aanwezig, kon het wel online bestellen . Helaas is de foute kleur die ze in de winkel gehadden geleverd. Hoop gedoe zo
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
12 jun 2024
Zeer beperkt assortiment beschikbaar online. Ik ben momenteel niet in staat de winkel te bezoeken, en wilde wat knutselmateriaal online bestellen, maar er blijkt weinig bestelbaar te zijn helaas.
13 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet kon vinden waar je naar zocht. We stellen je feedback op prijs en we nemen het mee in ons overleg. Groetjes Marielle
9 mrt 2024
Heel fijne opbergsysteem. Helaas kwam de laatste doos kapot. Hij is kapot opgestuurd. Het stuk plastic zat niet in de doos dus het is niet onderweg gebeurd. Jammer dat het niet goed is gecheckt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Amina, Wat vervelend om te lezen dat een van de boxen kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
MS
Ik bestel wat. Maar wat ik ook probeer. De factuur zie ik nergens en kan ik ook niet betalen. Daar komt bij dat t niet de gang van zaken is. Eerst artikelen binnen krijgen en achteraf betalen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je geen factuur van ons ontvangt. Wij raden je aan om telefonisch 088-00274300 contact op te nemen zodat wij kunnen kijk voor een passende oplossing. Op onze website bij de betaalmethode kan je altijd kiezen voor achteraf betalen (Afterpay/Riverty ). Groet, Deborah
26 okt 2023
De beschrijving van de spullen zijn slecht. Dan nog dat ik de retourkosten zerlf moet betalen. Ik bestel naar mijn adres met een reden. Ik kan niet nawr de winkel. Ik ben helemaal niet blij
26 okt 2023
Beste Angela, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het allemaal niet naar wens is. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
23 dec 2023
Plastic maatbeker was stuk bij aankomst en niet goed verpakt. Servies was verder prima verpakt. Een artikel van 1,99 terugsturen is domweg de moeite niet maar eigenlijk is dit schofterig.
23 dec 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de maatbeker kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij hebben gelijk een nieuwe beker nagestuurd. Zodra deze is aangemeld bij postnl ontvang je van ons een email met de track en trace code. De kapotte beker mag weggegooid worden. Groetjes Deborah
Heb nog steeds de bestelling niet geleverd gekregen. Al voor gebeld, maar aantal onderdelen waren er (nog) niet. Heb het voor verjaardag besteld.. gaat nu niet op tijd aankomen…jammer
Antwoord van Xenos.nl
Beste Daniel, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Zodra de bestelling compleet is geleverd bij extra@home ontvang je een email met de bezorgkalender. Hiermee kan je de dag uitkiezen. Groet, Deborah
10 nov 2023
Ik heb een week geleden iets besteld en heb nog geen bericht gehad . Heb al gebeld met de klantenservice En ze konden mij niet verder helpen . Dus ik bestel nooit meer bij jullie .
11 nov 2023
Beste Riet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet is geleverd en dat je niet geholpen bent door ons. Ons excuus hiervoor. Wij zien dat je de betaalmethode overboeking hebt gekozen. Mocht de bestelling niet betaald worden binnen 2 weken wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Voor verdere vragen raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
23 apr 2024
Verpak de artikelen fatsoenlijk voor verzending. Mijn bankje kwam beschadigd aan en dat is niet de fout van de bezorging. Enkel wat karton tegen de zijkant met wat tape volstaat niet.
23 apr 2024
Beste Maarten, Wat vervelend om te lezen en te zien dat het artikel beschadigd bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Heb houten soldaatjes besteld, was een cadeautje. Hoorde later dat meer dan de helft stuk was. Kan ze niet ruilen omdat ze in Frankrijk zijn. Had natuurlijk eerst moeten controleren
Antwoord van Xenos.nl
Beste Coby, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice per email zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen, zou je een email kunnen sturen naar klantenservice@xenos.nl? Alvast bedankt. Groet, Eline
Lijsten zonder lijm aan de glasrand leveren. Nu zijn ze weggegooid in de container. Ik had aan alle drie de lijsten niets. Slordig. Zonde van het materiaal. Graag noteren als klacht.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Pieter, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice indien je bestelling niet naar behoren wordt geleverd zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen zoeken. Groet, Gabrielle
1 mei 2024

Order gecanceld zonder bericht

Mijn order is gecanceld omdat het product was uitverkocht, niks over gehoord. Moest er achter komen door naar de klantenservice te bellen met de vraag wanneer het geleverd zou worden
1 mei 2024
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je het zo hebt ervaren. Helaas komt het weleens voor dat artikelen zijn uitverkocht. Onze excuses voor het ongemak. Groet Angela

Bijzondere keuze

Ik heb 4 schalen besteld en bij de opmerking stond al dat er willekeurig een patroon gekozen zou worden. Ik snap dan niet dat er niet 2 om 2 wordt gekozen maar dat ik 3 om 1 ontvang
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sascha, Bedankt voor je beoordeling. Dit artikel is een verassingsartikel. Het is dan ook een verrassing welk patroon je ontvangt. Hier wordt niet specifiek naar gekeken. Wij wensen je ondanks alles nog veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Mijn kast kwam verbogen aan. Gelukkig heb ik het metaal voorzichtig kunnen terugbuigen en de kast alsnog in gebruik kunnen nemen. Verzending was verder snel en jullie aanbod is top.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Myriam, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de kast verbogen aan kwam. Gelukkig is het opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Een pakket niet in 2 delen versturen en niets laten weten aan klant. Je vraagt om een bezorging omdat je dan thuis bent en als je dan maar de helft krijgt is dat een tegenvaller
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Momenteel is er bij PostNL een achterstand met bezorgen waardoor het kan zijn dat beide pakketten niet tegelijk worden aangekomen. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline

Schade

Mogelijk door post bezorgen ontstaan Doos op zn kan in de centrale hal v kantoor gedropt Idee: BREEKBAAR op de doos ?? Teveel moeite om retour te zenden en nieuwe te bestellen
10 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Dit kan telefonisch op het telefoon nummer 088-0274300 of via de mail klantenservice@xenos.nl Groet, Eline
had een rieten poef besteld, zag er op de foto mooi uit, viel vreselijk tegen, scheef en absoluut niet zoals op de foto. heb het bij xenos in de winkel gelaten. jammer…
Antwoord van Xenos.nl
Beste Thea, Wat jammer om te lezen dat het artikel niet naar wens bleek te zijn. Wij zullen je feedback meenemen. Ik zie dat het aankoopbedrag inmiddels aan je is terugbetaald. Groet, Gabrielle

Product alleen online in de sale

Product dat ik online heb besteld was in de winkel niet in de sale en dubbel zo duur. Minimale bestel waarde €15,00 en 2x naar de winkel. 1x voor niets 2de keer ivm afhalen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de eerste keer voor niks naar de winkel bent gegaan. Wat fijn dat je het artikel alsnog hebt mogen ontvangen voor de actie prijs. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany