Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Slecht ingepakt waardoor de spullen kapot waren
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marloes, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de artikelen kapot zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Zorgen dat er eerder word geantwoord op de mail
Antwoord van Xenos.nl
Hi Lisette, Bedankt voor je beoordeling, toevallig heb ik je partner net gesproken zodat we dit samen kunnen gaan oplossen. Graag ontvangen wij vanuit jullie reactie op onze email. Groet, Eline
Borden besteld maar was nog minder dan B keus.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze borden. Ons excuus hiervoor. Voor eventuele vragen raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
16 dec 2023
Product kapot aangeleverd. Slechte kwaliteit.
16 dec 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en het probleem voor je is opgelost. Mocht je hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van je zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Gabrielle
29 mei 2024
Ik heb niet alles gekregen wat ik heb besteld
30 mei 2024
Beste Jamilla, Bedankt voor je beoordeling. Je bestelling bestaat uit 4 pakketten. De overige 2 pakketten worden zo snel mogelijk bij je thuis geleverd. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij de overige 2 track en trace codes aan je kunnen doorgeven. Groet, Deborah
28 okt 2023
Machine broke down after first time using it
Antwoord van Xenos.nl
Best Willemijn, Thank you for your review. How annoying to read that the machine broke the first time.Our apologies for this. We would like to receive an email (klantenservice@xenos.nl)with photos and order number of the machine As soon as we have received this, we will process the email further and look for a suitable solution. Greetings, Deborah
14 apr 2024
Artikel had van betere kwaliteit kunnen zijn
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sandra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel anders is dan je had verwacht. Ons excuus hiervoor. Het is mogelijk om het artikel retour te brengen in één van onze kleurrijke winkels. Groet, Deborah
Sneller reageren op een verdwenen bestelling
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Echter zijn wij bij een postonderzoek afhankelijk van postnl. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen een reactie terug te sturen naar de klant. Groet, Deborah
HW
H W.
Arum
17 feb 2024

Misleiding

Beschrijf wat het is, niet waar het op lijkt
17 feb 2024
Beste Harriet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet is geleverd zoals je zou mogen verwachten. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
6 jun 2024
Mijn bestelling is er na een week nog niet.
7 jun 2024
Beste Brenda, Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je bestelling op 31-05 is afgeleverd bij de door jou gekozen Xenos winkel. Je pakket ligt daar klaar om opgehaald te worden. Wij wensen je er alvast veel plezier mee. Groet, Gabrielle
30 mei 2024
De bestelling zal er slecht uit zie foto's
30 mei 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat het kastje beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Product kapot. Maar wel snel geleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Juultje, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
7 jun 2024
Iets sneller reageren bij een klacht.
7 jun 2024
Beste Betty, Wat vervelend om te lezen dat je lang hebt moeten wachten op een reactie, onze excuses hiervoor. Vanwege drukte kan het momenteel iets langer duren dan je van ons gewend bent. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar voor een snellere afhandeling. Groet, Gabrielle
17 apr 2024
Bestelling nog steeds niet aangekomen
17 apr 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt ontvangen. Je zou altijd telefonisch met ons contact op kunnen nemen of een mailtje sturen zodat wij met je mee kunnen kijken. Hartelijke groet Angela
3 dec 2023
Stoelen kwamen ver uit elkaar binnen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Iwan, Vanwege de extreme drukte kan het zijn dat sommige pakketten er wat langer over doen dan anderen. Wij hopen dat je inmiddels je bestelling compleet geleverd hebt gekregen en alles naar wens is. Wanneer dit niet het geval is vernemen wij dit graag van je zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
beige ipv bruine soepkommen geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste R, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
17 jun 2024
Niet geleverd op de afgesproken dag
17 jun 2024
Beste Linda, Wat jammer om te lezen dat je pakket niet op de afgesproken datum afgeleverd kon worden, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat je tevreden bent met de producten en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
10 feb 2024
Een stoel ontvangen zonder poten :(
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jedi, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling er even bij gepakt. De poten van deze stoelen zitten achter een rits in de zitting/rugleuning verpakt. Mochten de poten hier niet achter zitten dan raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Groet, Gabrielle
3 borden stuk bij levering online.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Renee, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat niet alles goed is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen en tot een passende oplossing kunnen komen. Groet, Tiffany
1 van de 4 kerstballen bleek kapot
Antwoord van Xenos.nl
Beste Pierre, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling niet helemaal heel is geleverd, onze excuses. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany