secondbest.com/nl/- Logo - Beoordelingen

secondbest.com/nl/

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Secondbest.com is een nieuw bedrijf van 7digit data vernietiging. Het sprak mij direct aan. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ze onderdeel van 7Digits en betrouwbaar bedrijf is wat er achter lag. Ik heb nieuwe SST gekocht die sterk in prijs waren reduceert waren ten opzichte wat er nu in markt te koop is met 1 jaar garantie is ruim voldoende. Dit bedrijf koopt grote partijen oude computers op en ze verkopen ook nieuw. Snelle levering, gesealde verpakking

Ik heb het artikel besteld op di 8 oktober en de orderbevestiging ontvangen diezelfde dag. Toen ik de bestelling uitvoerde werd op de website vermeld dat de levering 3-4 werkdagen zou duren alsook door de persoon die ik van het bedrijf telefonisch gesproken had voor meer informatie. De volgende dag kreeg ik het bericht dat het zo snel mogelijk verwerkt ging worden en opgezonden. Later kreeg ik dat het klaar stond om verzonden te worden en de track code zodat ik het pakje kon volgen. Tot gisteren woe 16 okt was het pakje nog steeds wachtend in het sorteer centrum en kreeg ik uiteindelijk het bericht dat het vandaag door B-post geleverd zou worden. Vandaag ontving ik het bericht dat het vandaag geleverd zou worden en de tijd. Het werd dan ook geleverd zoals vermeld. In plaats van 3-4 dagen heeft het 7 werkdagen geduurd dat ik het besteld en betaald artikel ontvangen heb. U kan dan wel begrijpen waarom ik deze service maar 2 sterren geef.

Beoordelingen voor secondbest.com/nl/

28 sep 2024
Snelle levering in een perfecte verpakking. Bij opstarten onmiddellijk installatie van Windows 10, waarbij HDD niet werd herkend. Bleek een SATA-poort te zijn die disabled was in UEFI, dus snel opgelost. Bij openen van de kast bleek er nog een flinke pluk stof in te zitten, dus reiniging had beter gekund, anders 5 sterren. Marus Van Sand
3 okt 2024
27 sep 2024
FV
Florus V.
Nederland
20 sep 2024
Goede monitor helaas geen HDMI kabel erbij
7 sep 2024
Prijs /kwaliteit/ snelle levering
10 sep 2024
3 aug 2024

Laptop is prima, maar komt met Windows SE

Laptop is prima, maar er stond Windows 11 SE op. Na de laptop te formatteren en een Windows 11 home licentie te kopen en secure boot uit te zetten kon ik eindelijk de laptop gebruiken zoals ik wil.
1 aug 2024
laptop is prima, had iets schoner moeten zijn. De verzending, maar daar kan de leverancier niets aan doen, kwam niet overeen met de berichten.

HP Prodesk 400 mini

Bestellen op de website verliep soepel. Binnen 24 uur heb ik het product ontvangen. Over 2 kleine dingen was ik niet helemaal tevreden en op mijn email werd dezelfde dag nog gereageerd en alle naar behoren opgelost. Gebruik de PC als mini-server en staat sinds levering 24/7 aan.
12 jun 2024
goede gebruikte pc . goede staat snelle bezorging alleen jammer dat ze het bios niet goed gezet hebben naar default deze stond nog op aangepast .

Degelijke service

Enige issues zijn opgelost door degelijke service.
27 mei 2024
Sneller leveren