Tacklexl.nl- Logo - Beoordelingen

Tacklexl.nl

1.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.369 beoordelingen in totaal

Het verzenden naar het afhaal punt ging niet lekker. Pakket bleek te groot te zijn. Is uit eindelijk toch naar mijn huisadres verstuurd.

12 jun 2024
Ik heb een solar powerbank 30,000 mAh gekocht. Ik kreeg geen orderbevestiging alleen een mail dat deze verzonden was ( dus ook geen ordernummer) Na helemaal opladen ging ik de powerbank testen, na 1x en 1/3 mijn telefoon op te laden was de powerbank leeg terwijl ze adverteerde dat je tot wel 12x je telefoon op kon laden. Ik wilde de powerbank dus retouren. Ik heb op de site gekeken hoe ja dat kon doen. Je kon een retourlabel aan maken, prima. Ze vroegen om een order nummer... die ik dus niet had. Toen heb ik hun 2x gemailt maar nu bijna 2 weken verder nog niets gehoord en nu zijn bijna de 30 dagen bedenk tijd om en dan?? Dus ik ben niet echt te spreken over dit bedrijf, service en product waardeloos. Het is dat ik geen 0 sterren kon geven. Mocht dit alsnog opgepakt worden en netjes opgelost worden dan pas ik dit natuurlijk aan. Maar voor nu echt 0 sterren.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

4 jun 2024
Beloofde dag van verzenden klopte niet, werd dag later.
20 jun 2024
Verwachte gisteren Pakket maar werd niet geleverd
3 jun 2024
pakketten komen niet op tijd aan.
4 jun 2024
Niet ontvangen
11 jun 2024
6 jun 2024
27 mei 2024
9 mrt 2024

Defecte molen

Er waren wat probleempjes met de molen die ik bij mijn bestelling had gekregen,maar binnen een paar dagen super opgelost en kreeg een nieuwe opgestuurd. Hier kan menig webshop een voorbeeld aan nemen als het om een verkeerd of defect product gaat. Ik bestel hier al jaren en kan niks anders zeggen dat het voor mij de beste webshop is.
Prima ervaring. Voor mij blijft het onduidelijk wat het verschil is tussen hun deal broertje en deze webshop. Maar bestellingen bij TackleXL gaan altijd goed, komen op tijd en je krijgt er een cadeautje bij. Hoewel ik liever zou zien dat die cadeautjes ook geweigerd kunnen worden of omgezet is een soort spaarpunten.
2 okt 2023

Fijne overzichtelijke webshop met alle nodige kennis

Fijne overzichtelijke webshop. De productomschrijving is duidelijk en zorgvuldig. Heb daar al meerdere keren besteld en altijd snel geleverd. Bij vragen is de klantenservice goed bereikbaar en heeft de inhoudelijke kennis die nodig is. Ik had een probleempje met een hengel en ze hebben dit snel en vlot opgelost.
28 okt 2023
De snelheid van de te leveren producten De prijzen die aantrekkelijk zijn De website de duidelijk is, en de producten de goed toegankelijk zijn om op te zoeken. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat de producten die niet op voorraad zijn ook erg lang niet op voorraad blijven
27 okt 2023
Ik vindt het zeer goed. Met een speciaal compliment aan de bezorger van Post.nl. Super had bericht gegeven dat hij later was tot ongeveer 22uur. Om 21.05 uur belde hij aan de deur en verontschuldigde zich dat hij zo laat was en dat hij pech met de auto had gehad. Super!!!!!!!
31 mrt 2024
Een mooie rugtas van NGT gekocht. Ik ben er heel blij. Wat ik wel heel jammer vindt is dat hij de volgende dag geleverd zou worden en uiteindelijk het een dag later is geleverd. Ik begrijp dat het door de drukte van de de postpakketjes een dag later wordt geleverd.
18 jan 2024

Au top

Comme beaucoup de boutiques Néerlandaises (Hollande) Ils ont un grand choix de matériel de marques reconnues, souvent des prix imbattables et un service de livraison ultra rapide et soigné, sans parlé des services clientèles et cette boutique en fait partie.
31 okt 2023

Klantgerichte besteltijden.

Wanneer ik snel wat nodig heb voor mijn finesse visserij dan kan ik na het avondeten nog een bestelling plaatsen en dat is een prettige en klantgerichte service. Alleen brievenbus-bezorging vind ik persoonlijk niet prettig en duurt de bezorging ook langer.
Enkel samen werken met Post Nl kost Tackle XL een ster! Sorry! BPost is betrouwbaarder en accurater dan zijn Nederlandse concullega. Plus pakket naamloos versturen hielp ook niet om het tijdig af te leveren. Verder zeer tevreden over mijn bestelling.
15 nov 2023
Ik krijg altijd netjes me spullen geleverd op de plande datum en als er iets mis gaat dan is het een telefoontje naar tackle xl en het wordt netjes opgelost . Kortom ik ben altijd tevreden over mijn bestellingen en de klantenservice.

Goede service

Met de bezorging met de DPD ging het fout. Pakket zonder opgaaf van rede retour gestuurd door hun. Maar TackleXL heeft het na telefonisch contact goed opgelost en het direct opnieuw opgestuurd. Had het alsnog snel.in huis
24 okt 2023
Begin van de maand een karperstoel gekocht, na 2x gebruikt te hebben zakte ik erdoor. Ff gebeld met klantenservice, o meneer geen probleem we sturen een nieuwe. Deze was er de volgende dag. GEWELDIG WAT EEN SERVICE.