Tacklexl.nl- Logo - Beoordelingen

Tacklexl.nl

1.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.369 beoordelingen in totaal

Het verzenden naar het afhaal punt ging niet lekker. Pakket bleek te groot te zijn. Is uit eindelijk toch naar mijn huisadres verstuurd.

12 jun 2024
Ik heb een solar powerbank 30,000 mAh gekocht. Ik kreeg geen orderbevestiging alleen een mail dat deze verzonden was ( dus ook geen ordernummer) Na helemaal opladen ging ik de powerbank testen, na 1x en 1/3 mijn telefoon op te laden was de powerbank leeg terwijl ze adverteerde dat je tot wel 12x je telefoon op kon laden. Ik wilde de powerbank dus retouren. Ik heb op de site gekeken hoe ja dat kon doen. Je kon een retourlabel aan maken, prima. Ze vroegen om een order nummer... die ik dus niet had. Toen heb ik hun 2x gemailt maar nu bijna 2 weken verder nog niets gehoord en nu zijn bijna de 30 dagen bedenk tijd om en dan?? Dus ik ben niet echt te spreken over dit bedrijf, service en product waardeloos. Het is dat ik geen 0 sterren kon geven. Mocht dit alsnog opgepakt worden en netjes opgelost worden dan pas ik dit natuurlijk aan. Maar voor nu echt 0 sterren.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

15 nov 2023
Ik krijg altijd netjes me spullen geleverd op de plande datum en als er iets mis gaat dan is het een telefoontje naar tackle xl en het wordt netjes opgelost . Kortom ik ben altijd tevreden over mijn bestellingen en de klantenservice.

Goede service

Met de bezorging met de DPD ging het fout. Pakket zonder opgaaf van rede retour gestuurd door hun. Maar TackleXL heeft het na telefonisch contact goed opgelost en het direct opnieuw opgestuurd. Had het alsnog snel.in huis
24 okt 2023
Begin van de maand een karperstoel gekocht, na 2x gebruikt te hebben zakte ik erdoor. Ff gebeld met klantenservice, o meneer geen probleem we sturen een nieuwe. Deze was er de volgende dag. GEWELDIG WAT EEN SERVICE.
25 sep 2023

Betrouwbaar en snelle levering

De keuze is niet overweldigend maar wat ze hebben is goed, en OK geprijsd. Makelijk website te navigeren, een bestelling te plaatsen en af te handelen. Snelle levering ook buiten de landsgrenzen NLD; degelijk verpakt.

Zeer tevreden

Ik moet deze nog in gebruik nemen, heb ze wel in mekaar gezet. De eerste indruk,deze liggen heel lekker en licht in de hand, lijkt me zeer goed materiaal. Voor deze prijs is het een hele mooie complete set.
Prima service, van een besteld pak bleek de broek een verkeerde maat te hebben. Even contact opgenomen met klantenservice ivm retourzenden en 2 dagen later had ik het pak in huis met de juiste maat :-)
Al enkele jaren klant (voorheen visdeal) en heeft bijna alles wat ik wel eens nodig heb. Altijd goede kwaliteit en snelle levering. En als kers op de taart zeer mooie prijzen voor wat je krijgt.
19 mei 2024
Wat me beviel dat ik kreeg wat ik besteld had. Wat jammer was dat de nylonlijn van Berkley ( 0.60 mm ) niet op voorraad was. En die lijn had ik juist hard nodig en was het wachten wel waard.
25 apr 2024
Deze webwinkel verstuurd snel en hebben vaak visspullen in de aanbieding . Pas weer een mooie bestelling binnen gekregen en ben er weer blij mee . Order nummer 2333738 en Order 2316037 .
18 feb 2024

Top service

Nadat het artikel verloren was gegaan bij post.nl heeft men bij tackleXL alsnog het product opnieuw verstuurd. Dus top service. De rodpod voldoet volledig aan de verwachtingen.
4 nov 2023
Snelle levering!!! Als het mogelijk is minder verpakkingen materiaal. Bij het af halen van mijn bestelling bleek de verpakking groter dan aangegeven in het afhaalbericht.
De heele goede service mijn hengel was gebroken binnen 3 dagen had ik de nieuwe hengel binnen echt een top service en supper tevreden kland m.v.g cor rotman
30 dec 2023
Bestelling door PostNL niet bezorgd. Na een telefoontje met de klantenservice is de bestelling nogmaals verzonden en de volgende dag afgeleverd. Top service!
24 okt 2023

Groot aanbod.

Overzichtelijke webshop, groot assortiment en bijna altijd snel geleverd. Alleen die tientallen mails achteraf om een review af te dwingen, zijn over de top!
Geweldig! Bestelde spullen werden de volgende dag al geleverd. Goede service en kwaliteit van producten en scherp geprijst. Ga hier zeker vaker bestellen!
19 okt 2023

Top notch

9 times out of 10 tackleXL has what I’m looking for and if there’s ever a problem customer services are top notch and always there to help find a solution
JB
John B.
Hellevoetsluis

Gewoon goed

Leuke prijzen, goed assortiment, goede service als het een enkele keer niet helemaal goed gaat, snelle verzending en een leuk cadeau bij elke bestelling
24 mrt 2024
De beste hengelsport webshop dat er is! Beste service nooit problemen. Kan niks anders zeggen dan de beste! Zeker een aanrader voor andere hengelaars!!
27 sep 2023
Snelle levering! Als je op tijd je spullen nodig hebt en hun zeggen het is er de volgende dag dan moet het vertrouwen er zijn. Hun doen wat ze zeggen!
Ik heb ook in die tijd dat het nog visdealchop hete een aantal die besteld en dat is mij uitstekend bevallen een goede en snelle levering ga zo door