Tacklexl.nl- Logo - Beoordelingen

Tacklexl.nl

1.146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.368 beoordelingen in totaal

Het verzenden naar het afhaal punt ging niet lekker. Pakket bleek te groot te zijn. Is uit eindelijk toch naar mijn huisadres verstuurd.

12 jun 2024
Ik heb een solar powerbank 30,000 mAh gekocht. Ik kreeg geen orderbevestiging alleen een mail dat deze verzonden was ( dus ook geen ordernummer) Na helemaal opladen ging ik de powerbank testen, na 1x en 1/3 mijn telefoon op te laden was de powerbank leeg terwijl ze adverteerde dat je tot wel 12x je telefoon op kon laden. Ik wilde de powerbank dus retouren. Ik heb op de site gekeken hoe ja dat kon doen. Je kon een retourlabel aan maken, prima. Ze vroegen om een order nummer... die ik dus niet had. Toen heb ik hun 2x gemailt maar nu bijna 2 weken verder nog niets gehoord en nu zijn bijna de 30 dagen bedenk tijd om en dan?? Dus ik ben niet echt te spreken over dit bedrijf, service en product waardeloos. Het is dat ik geen 0 sterren kon geven. Mocht dit alsnog opgepakt worden en netjes opgelost worden dan pas ik dit natuurlijk aan. Maar voor nu echt 0 sterren.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

24 jul 2024
23 jul 2024
23 jul 2024
29 jul 2024
Mensen weten van mij dat ik eerlijke review schrijf ! Ik was altijd te vreden over visdeal en tackle xl maar na mijn recente evaring zijn ze mij en familie en kennisen kwijt als klant. Het is ooit beginnen met een rodpot van Ultimate met een zwakke aluminium las punt ze vergoeden een paar euro terwijl mij er om ging dat andere mensen niet met het zelfde probleem zouden gaan zitten maargoed akkoord gegaan met de paar euro.Daarna een paraplu van foxrage waarvan de naden los lieten ik heb dit zelf opgelost door alles opnieuw vast te naaien zo ook met een foxrage jas waarvan de stiksels los lieten met aan trekken daarna een buitenboord motor van Rhino Cobold Vx24 waarvan de motor binnen een halfjaar begon te klinken als een helikopter daarna dacht ik over te stappen naar amarew 30lbs van deze heb ik net geen jaar van kunnen genieten ook deze begon te klinken als een helikopter dit jaar 2024 wederom een Amarew 30lbs besteld maar deze ging geen eens een paar maanden mee ook klonk deze als een helikopter met tussen door dat de electro motor spontaan vast stond en dat een eind weg met de rubber bootje helemaal terug gepedelt en de electro motor kapot geslagen op het asfalt uit frustratie dat ze mij weer een retour motor hebben op gestuurd. En de review systeem klopt ook van geen kant dat is misleiding van de consument hier ga ik nog een melding van maken bij de consumenten bond. Wat ook niet klopt is dat ze niemand benaderen die foxrage spullen heb gekocht terwijl bij foxrage duidelijk staat aangegeven op de site dat er spullen zijn terug geroepen wegens gebreken ook dit ga ik aan de grote klok hangen bij de consumentenbond. Kortom visdeal en tackle xl verkopen veel retour spullen voor de hoogste prijs. Dit is ook de allerlaatse review die ik nog schrijf. Mij en nog 50 klanten zijn jullie in elkgeval al kwijt.
20 aug 2024
Bestellingen komen niet compleet aan. Er moet iets ontbreken. Ze zeggen dat de bestellingen binnen twee dagen worden afgeleverd, wij wachten twee weken en het komt niet aan. Dan zeggen ze; Sorry, we hebben uw bestelling niet, laat ons uw geld terugbetalen of iets anders kiezen. en dat is niet één keer gebeurd Wat ik de afgelopen drie maanden ook heb besteld, er is niets of niet volledig aangekomen. Ook de klantenservice maakt me belachelijk. Ik heb de afgelopen twee jaar bij dit bedrijf gewinkeld, maar nu nul respect, verdrietig
TH
Ton H.
Rijswijk
30 jul 2024

Beloftes waarmaken zou fijn zijn

Vandaag voor 23:59 bestellen en de volgende dag binnen nog nooit gehaald.. Ondanks ruim voor 23:59 bestelling geplaatst. Pas een sportex carat besteld en tijdens de tweede sessie brak tijdens een worp het handvat.. Nog nooit meegemaakt. Schadeformulier aangemaakt.. Maar nog steeds geen reactie. Dat zou echt sneller kunnen en moeten denk ik.