Tacklexl.nl- Logo - Beoordelingen

Tacklexl.nl

1.146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.368 beoordelingen in totaal

Het verzenden naar het afhaal punt ging niet lekker. Pakket bleek te groot te zijn. Is uit eindelijk toch naar mijn huisadres verstuurd.

12 jun 2024
Ik heb een solar powerbank 30,000 mAh gekocht. Ik kreeg geen orderbevestiging alleen een mail dat deze verzonden was ( dus ook geen ordernummer) Na helemaal opladen ging ik de powerbank testen, na 1x en 1/3 mijn telefoon op te laden was de powerbank leeg terwijl ze adverteerde dat je tot wel 12x je telefoon op kon laden. Ik wilde de powerbank dus retouren. Ik heb op de site gekeken hoe ja dat kon doen. Je kon een retourlabel aan maken, prima. Ze vroegen om een order nummer... die ik dus niet had. Toen heb ik hun 2x gemailt maar nu bijna 2 weken verder nog niets gehoord en nu zijn bijna de 30 dagen bedenk tijd om en dan?? Dus ik ben niet echt te spreken over dit bedrijf, service en product waardeloos. Het is dat ik geen 0 sterren kon geven. Mocht dit alsnog opgepakt worden en netjes opgelost worden dan pas ik dit natuurlijk aan. Maar voor nu echt 0 sterren.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

TH
Ton H.
Rijswijk
30 jul 2024

Beloftes waarmaken zou fijn zijn

Vandaag voor 23:59 bestellen en de volgende dag binnen nog nooit gehaald.. Ondanks ruim voor 23:59 bestelling geplaatst. Pas een sportex carat besteld en tijdens de tweede sessie brak tijdens een worp het handvat.. Nog nooit meegemaakt. Schadeformulier aangemaakt.. Maar nog steeds geen reactie. Dat zou echt sneller kunnen en moeten denk ik.
1 aug 2024
Helaas heb ik de klantendienst 3maal proberen bereiken 2 mail en proberen bellen. Geen antwoord op de mails helaas. En telefonische kreeg ik de melding we zijn telefonisch niet bereikbaar stuur een mail. Het eindresultaat is dat ik waarschijnlijk geld heb weggesmeten want met een defecte levering kan je niet veel doen,
17 aug 2024
Altijd is er iets verkeerd bıj een bestelling, na 2 weken wachten op een bestelling, Product niet beschikbaar of bestelling niet volledig. Dan zegt de klantendienst , ik moet geduld hebben. Meneer aan de telefoon/mail speelt met de mensen hun voeten. Altijd goede klant geweest maar de laatste 3 maanden, slecht.
23 jul 2024
hengel is zoek is ergens tussen Tackle XL en Utrecht blijven liggen. is alstig om contact te krijgen bij Tackle XL via mail duurt paar dagen en niet altijd telefonisch bereiikbaar. Proberen het wel op te lossen.
7 aug 2024
Onze zending is niet compleet en ze zijn niet te bereiken en reageren niet op de mail... Beetje jammer
19 aug 2024
Prijs en beloofde levering . Binnen 3 a 4 dagen leveren helaas pas na 8 dagen
23 jul 2024
Levertijd wordt niet nagekomen, zijn ook nauwelijks bereikbaar
1 aug 2024
Producten zijn oké, beloofde levertijd laat te wensen over!
13 aug 2024
Als is al afgebroken wat ik besteld heb
12 aug 2024
9 aug 2024
5 aug 2024
14 jul 2024
Goeie ervaring met deze webshop. Ze zijn snel met versturen. Jammer dat ze gestopt zijn met extra kado bij je bestelling.
13 jul 2024
Goedemiddag Tackle XL ,de service is perfect ,is het mogelijk om winkel te openen in de toekomst ,Grt peter
7 jul 2024

Aanbevolen

Zoals steeds, erg snelle service. Dit zowel wat betreft vragen om informatie als verzending. Aanbevolen website.
JV
Johan V.
Markelo
1 jul 2024
alles is prima verlopen. Iedereen die er aan meegeholpen heeft . Hebben goed hun Best gedaan. groeten Johan.
19 jul 2024
Twee stalk karper hengels gekocht die ik meteen uitgeprobeerd heb...super kwaliteit en zeker niet duur.
11 jul 2024

Goed en snel geholpen

Toen t product niet naar wens bleek, werd ik goed en snel geholpen. En mijn geld teruggestort gekregen.
24 jun 2024
snel en overzichtelijk. Alleen jammer,dat producten niet afgehaald kunnen worden.
YT
Yvan T.
Brugge
18 jul 2024
Top service, snelle levering én mooie acties voor de allround sportvissers