donnay.nl- Logo - Beoordelingen

donnay.nl

434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden434 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Donnay is een van de weinige merken, die grote maten verkoopt. De pasvorm is voor mijn zoon perfect. En de bestellingen worden altijd heel vlot geleverd. Wij zijn tevreden!

10 mei 2024
Ik ontving een XL maat terwijl ik XXL besteld had. Zeer irritant dat ik geen retourlabel kon downloaden. Vreemd dat men aanneemt dat iedereen een printer heeft om het retourlabel te printen. Dat is toch niet van deze tijd?

Beoordelingen voor donnay.nl

24 apr 2024
24 apr 2024
10 mei 2024
17 mei 2024
Hi Hans, Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde maat hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben de juiste maat alsnog naar je opgestuurd! Groet, Team Donnay Nederland
25 apr 2024
Verkeerd geleverd. Het geleverde joggingpak had een blauwe broek en een oranje trui terwijl ik beide in blauw had besteld (kon ook niet anders, want was een set)
25 apr 2024
Hi Chris, Wat vervelend om te horen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Uiteraard zullen wij de juiste kleur alsnog naar je opsturen. De verkeerd geleverde trui mag je gratis retourneren via; https://www.donnay.nl/service/shipping-returns/ Onze excuses voor het ongemak. Jeroen, Donnay Nederland
28 apr 2024
De touwtjes in de broek zijn zo kort dat je er geen knoop in kunt leggen
3 mei 2024
Maten kloppen vaak niet. Xl van ene polo is niet xl van anders!
17 mei 2024
Hi Harry, Wat vervelend om te lezen dat je polo's hebt ontvangen, waarbij de maten niet overeenkomen. Zou je ons per mail (info@donnay.nl) kunnen aangeven om welke kleuren dit gaat? Dan kunnen wij in ons magazijn kijken of we nog exemplaren hebben die wel voldoen. Groet, Team Donnay Nederland
11 mei 2024
Grote maten blijven aanbieden, dan zouden het 5 sterren zijn👍
17 mei 2024
Hi Steven, Bedankt voor je beoordeling! Laat dit nou net iets zijn waar wij bekend om staan; grote maten. Wij zijn continue bezig om te kijken of we ons assortiment kunnen uitbreiden. Dus wellicht dat er in de toekomst nog meer artikelen in de maten 3XL, 4XL en 5XL worden toegevoegd! Groet, Team Donnay Nederland
17 mei 2024
Broeken voelen erg tegen en de voering erin is niet prettig
17 mei 2024
Hi Sylvia, Wat jammer om te horen dat de broeken je niet zijn bevallen! Zou je ons kunnen vertellen waarom ze tegenvielen? Dit mag je mailen naar info@donnay.nl. Wij zijn erg benieuwd! Groet, Team Donnay Nederland
9 mei 2024
Overstappen op bezorging van postnl ipv dhl svp
5 mei 2024
Produckt was niet leverbaar