mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.960 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.542 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

15 jul 2024
Antwoord van mepal.com/nl
16 jul 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
10 jul 2024
10 jun 2024
Die nieuwe drinkflessen zijn de beste die we ooit gehad hebben! Leuke kleuren, het drinkt fijn met zo'n kleinere opening, fijn schoon te maken. Wel valt het afdichtrubbertje van de grote opening er heel snel uit tijdens het afwassen. Dit is ook het enige kleine nadeeltje wat ik ondervonden heb. Ik heb er net 6 van 500ml bijbesteld. Ik en mijn twee zoontjes hebben die van 900ml, mijn partner 700ml en straks van 500ml. En 2 voor mijn ouders, die vaak fietsen.
3 jul 2024

Reactie na melding pakket niet aangekomen

Reactie nadat er gemeld is dat het pakket niet is aangekomen is zeer correct proffesioneel. Nu wachten op de 2e zending zodat resultaat voor mij hetzelfde blijft.
WM
Wilma M.
Almere
21 jun 2024
Het product ziet er prachtig uit en is snel geleverd. Verbeterpunt de site werkte slecht en toen ik alles uiteindelijk klaar had moest ik betalen ,maar nog voor betalen werd er gezegd bedankt voor bestelling??? Daags daarna kreeg ik een mail dat ik nog moest betalen anders ging de bestelling niet door. Uiteindelijk alles snel goed gekomen
19 jun 2024
Pakket in goede staat ontvangen op de aangegeven tijd. Helaas waren de bekers te groot. Ik kan niet meer terugvinden op Bol.com of ik een fout heb gemaakt of dat de mat hier onjuist vermeld is Ik wilde een beker van 200 ml. en kreeg bekers van 275 ml.
4 jul 2024
Duidelijke website en fijn dat je losse onderdelen kunt bestellen. Ik heb echter laatst een nieuwe deksel voor de broodtrommel gekocht en nu nieuwe zwarte clips, maar het lijkt wel of de deksel met iets te groot is, want hij sluit niet goed.
20 jun 2024

Zeer tevreden..q

Al vaak gekocht. Voor school ed. Altijd zeer tevreden. Wel eens iets stuk gegaan,dit werd probleemloos gratis vervangen. Fijne en handige producten. Van drinkbeker tot yoghurt bekers....Wij zijn zeer tevreden...
24 jun 2024

Superleuke broodtrommel en fles persoonlijk ontworpen

Dat onze eigen fotos zo mooi uit kwamen. En dat jullie mooie achtergronden hebben om uit te kiezen. En dat ie voor elk onderdeel van de trommel en fles zelf de kleuren kunt kiezen. En zo snel geleverd
30 jun 2024
Kortom super. Eerlijke verzendkosten zodat als je ook of 2 delen nog wil bijkopen dat je niet meer verzendkosten dan het artikel betaald. Hierdoor sneller geneigd om iets na te bestellen
14 jun 2024
Ontwerpen was makkelijk. Verzending had beter gekund. Nu had ik een dure beker in een doos gemikt liggen en de doos was dankzij DHL ook nog eens beschadigd. Gelukkig was de fles nog heel.
AP
23 jun 2024

Top!

Hebben al veel bekers en broodtrommels en altijd goede kwaliteit. Dit keer gepersonaliseerde producten gemaakt. Zagen er super uit en werden sneller dan verwacht geleverd, helemaal top!
14 jun 2024
Je krijgt wat je ziet, prima producten. Enige verbeterpunt is communicatie over levertijd. Ik heb nergens in het hele proces kunnen vinden hoe snel ik mijn bestelling kon verwachten
HH
Henk van H.
Wenum Wiesel
8 jul 2024

Keurig verpakt en op tijd verstuurd. (volgens prognose)

Verzenden duurt een aantal werkdagen maar dat is van tevoren duidelijk. Ondanks dat alles keurig verpakt was zat er toch een barst in een artikel. Dit is snel en correct opgelost.
17 jun 2024

Fijne producten

Er was wat mis gegaan, maar is netjes opgelost en juiste product is alsnog geleverd. Verder zijn het fijne broodtrommels en drinkbekers om mee naar school te geven.
27 jun 2024

Super klantenservice

Eerste deksel die wij ontvingen zat een fout in. Klantenservice gemaild en kreeg heel snel antwoord. Binnen een week hadden we een nieuwe juiste deksel binnen.
26 jun 2024
Het zelf ontwerpen van de lunchtrommel en beker is echt geweldig. Mijn neefje van 6 was helemaal hieperdepieper met zijn Teenage Ninja Turtles trommel en beker
6 jul 2024

Mooie degelijke producten…

Leuke winkel met mooie producten alleen jammer dat je geen custom onderdelen kan nabestellen zoals deksels voor broodtrommels maar alleen de standaard deksels
1 jul 2024
Ziet er erg leuk uit prima kwaliteit en heel snel geleverd, zal onze kleinzoon erg blij mee zijn als hij het meeneemt voor zijn 1e overblijfdag op school 🥰
1 jul 2024
De bestelling was helemaal top. Het enige wat ik miste, is de ondersteuning voor verschillende transparante bestandstypen. Levering was prima op tijd.