mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.960 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.542 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

29 jun 2024

Mooie broodtrommels!

Super handig om broodtrommels te personaliseren, tool op de website werkt simpel, verzending is snel en een mooi eindproduct!
18 jun 2024
Mijn custom beker goed en snel ontvangen. De webinterface om het ontwerp aan te passen voelt een beetje knullig aan soms
22 jun 2024
bekers en borden zijn cadeau voor onze zoon met zeilboot. Er volgen meer bestellingen. Hij en wij zijn zeer tevreden.
21 jun 2024

Altijd goed

Makkelijk via de website te bestellen en aan te passen naar eigen idee. Eindresultaat is zoals verwacht altijd goed.

Gepersonaliseerde broodtrommel

Supermakkelijk om een eigen ontwerp op de broodtrommel te laten drukken. Veel opties om te kiezen en snel geleverd.
5 jul 2024
Mooie trommel voor een goede prijs. De sluiting aan de deksel laat wel redelijk makkelijk los bij het afwassen
12 jun 2024
Beter zou de eerste keren de drukknop effectief moeten werken. drukken is erg moeilijk voor een klein kind.

Goede service!

Ik had een foute bestelling gedaan, werd na een telefoontje snel en probleemloos teruggedraaid, erg fijn.
4 jul 2024
Product ziet er mooi uit. Afwachten hoe zich het in de vaatwasser houdt. Of de afbeelding mooi blijft.
15 jun 2024
De klantenservice mer het oplossen van een klacht over de bestelling.verder is mepsl zelf erg degelijk
20 jun 2024

Fijne flessen ook bedrukt, leuk.

Meerdere flessen besteld plus 1 bedrukt met foto. Erg leuk geworden. Fijne flessen die goed sluiten.
26 jun 2024
Goede kwaliteit serviesgoed. Onbreekbaar en drinkt goed doordat het relatief dun materiaal is. Top!
19 jun 2024

Mepal lunchtrommel

Voor vaderdag een lunchtrommel met foto besteld, snel en netjes geleverd. Hij was er erg blij mee!
6 jul 2024
Ik word gewoon heel blij van Mepal producten. Lekvrij en deksels die goed dicht blijven zitten.
16 jun 2024
Broodtrommel is zeer mooi bedrukt. Was een cadeautje voor mijn man. En die is er enorm blij mee!
25 jun 2024
De bakjes die zo'n besteld zijn prima bakjes en handig om eten in mee te nemen. Goed formaat
29 jun 2024
zie mijn beoordeling van vorige week. artikelen van Mepal, en de service zijn geweldig!!!!!!
20 jun 2024
Producten erg netjes en zoals beschreven. Ook levering netjes en op adres zoals aangegeven.
8 jul 2024

Super service!

Snelle verzending, een goede prijs, goed verpakt. Ook erg blij met mijn bestelde product.
17 jun 2024
Duidelijk omschrijving van het product en het product wordt in mooie kwaliteit geleverd.