mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.566 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Ik twijfelde aan de kleur, roze was op het web net wat minder roze dan in het echt. Dat kwam goed uit, want nu past het precies bij de trommel die we al hadden. Daarnaast was de afhandeling en levering prima!
Geïmporteerde beoordeling

Klasse maatwerk!

Het was een bestelling voor een broodtrommel en beker met een aangeleverde foto waarin een naam moest. Via de website was het eenvoudig samen te stellen. Levering was snel met een prachtig product. Klasse!
30 dec 2023

Geweldige kwaliteit van zowel de…

Geweldige kwaliteit van zowel dd lunchbox als de foto die erop staat, ik heb een gepersonaliseerde lunchbox gekocht en het was een kado en werd goed ontvangen. Ook het bezorgmoment klopte. Bedankt Mepal.
24 mrt 2024

Geen bevestiging maar wel snelle levering

Snelle levering. Wel vreemd dat ik geen bestelbevestiging kreeg waardoor het spannend bleef of mijn bestelling echt zou komen. Maar dat ging goed gelukkig. In een envelop en met slechts 1 postzegel, top!
Mooie producten. Deze keer een thermos koffiebeker aangeschaft, prachtig en lekvrij. Houdt de koffie heel goed warm en makkelijk uit te schenken of te drinken. Wel pittige prijs, vandaar geen 5 sterren
JV
19 apr 2024

Geweldig

Levering was super snel. Alles in elkaar klikken en kleindochter weer gelukkig met broodtrommel. Spullen zijn prijzig maar de losse onderdelen zorgen ervoor dat je er heeeeeeel lang mee doet. Perfect.
Prima materiaal, duurzaam. Fijn om losse onderdelen bij te bestellen. Snel geleverd. Alleen jammer dat er geen rubbertje bij een nieuwe deksel zit. Zou eigenlijk wel een te verwachte service zijn...
25 dec 2023

Duidelijke informatie webshop

Webshop biedt goede foto's en duidelijke informatie bij voorraaddozen (maten en waarvoor geschikt). Bestelling is binnen 3 werkdagen geleverd. Fijn. Handig nieuw systeem dekselsluiting (easyclip).

Prima service

We hebben rond Sinterklaas een zelf-ontworpen broodtrommel besteld en die is heel mooi gemaakt en (inclusief op ons verzoek nog een last-minute verandering van adres) nog netjes op tijd aangekomen.
15 nov 2023
Snelle response, bij aangeven geïnformeerd te willen worden bij “geen voorraad” keurig een mail ontvangen. Snelle levertijd De site is op de IPad minder makkelijk te gebruiken als op een laptop.
Ik heb al mij plastic bakjes vervangen voor Mepal. Ze gaan makkelijk open en dicht. En dat pufje wanneer je het deksel sluit en een hoekje omhoog trekt. Doet me aan een merk van vroeger denken.
JS
jmp S.
Heerlen

Personaliseren van producten

++ De bestelmogelijkheden om een product te personaliseren. + Snelle service tussen productie en levering - De verpakking was beschadigt en het ontbrak aan beschermingspapier rondom het product.
5 jun 2024
Welk bedrijf verkoopt nu onderdelen? Echt super dat je voor een paar centen onderdelen kunt kopen zodat je weer jaren plezier hebt van een broodtrommel in plaats van een nieuwe te moeten kopen!
31 mrt 2024
Lunchtrommel met eigen afbeelding besteld. Gebruiksvriendelijk programma, veilige betaling, binnen enkele dagen afgeleverd, mooi resultaat. Niet goedkoop, maar mijn inziens het geld wel waard.
Ben gek op de kleuren van Mepal. Heb eens een bakje uitgeprobeerd of'ie lekdicht is . . En heb nu dus verschillende maten. Bevalt gewoon heel goed ! Heb ook een gepersonaliseerde broodtrommel !
AG
20 jan 2024

Prima

Mooie bewaar/vershouddozen. Ik ben er zeer tevreden over. Levering was snel en verpakking goed. Ik heb al veel van Mepal omdat de dozen goed uitzien, goed vers houden en goed stapelbaar zijn.
22 okt 2023

Superservice

Echt super dat losse pinnetjes en touwtjes voor de kruidenpotjes voor een klein prijsje én minimale verzendkosten verkrijgbaar zijn. Echt geweldige service, zo verrassend vandaag de dag, dank!
18 jan 2024

Goede service

Het product wat ik ontving was helaas beschadigd. Dit gemeld en super snel reactie ontvangen dat ik een nieuwe kreeg opgestuurd. Nu helemaal blij met het product, bevalt goed. Goede service.
30 mei 2024
De kwaliteit van Mepal is zo goed. Nu al verschillende dingen gekocht en ik wil alleen maar meer. Hoop wel dat de donkergroene kleur blijft en niet vervangen wordt voor het lichtere groen
Er was wat mis gegaan met de bestelling maar dat werd na een telefoontje met een zeer goede medewerkster geheel naar wens opgelost ik ben zeer tevreden over de service van deze firma Antoon