huidpraktijkshop- Logo - Beoordelingen

huidpraktijkshop

808 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.285 beoordelingen in totaal

23 sep 2023
Ik had een vrij behoorlijke bestelling gedaan, vorige week. Ergens ging iets mis: de bestelling bleef 'hangen' bij DHL in het sorteercentrum. Ik heb Huidpraktijk shop bericht en zij hebben terstond dezelfde bestelling alsnog verstuurd die ik de VOLGENDE dag al mocht ontvangen. Dat was echt heel erg fijn! Dus ja, dàt beviel mij in het bijzonder! Mocht ik de oorspronkelijke bestelling alsnog ontvangen zal ik in overleg met de Huidpraktijkshop deze uiteraard terstond aan hen retourneren.

11 aug 2024
De proef tubetjes zijn wel heel erg klein. En lijkt of dat er in de 1 net iets meer zit dan in de anders. Verder vindt ik het product erg droog, zelfs een beetje korrelig. Het betreft de lycogel. Het tubetje beloofd wat, maar zit bijna niks in. Verder vond ik de verzending lang duren. Na 5 dagen pas binnen. Maar daar kan PostNL misschien alleen iets aan doen. In ieder geval leverde dit pakketje mij alleen maar teleurstelling op. Jammer!

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters