meyerbroeken.nl

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.569 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

15 sep 2024
De chino's zitten direct lekker, maar slijten ook erg snel. Daarom vind ik ze te duur voor de relatief lage duurzaamheid. Maar omdat ik stoffen van broeken vaak irriterend vind aan mijn benen koop ik ze toch maar, ook al moetbik elk kwartaal weer.

Beoordelingen voor meyerbroeken.nl

17 mrt 2024
Zoals een bestelling moet zijn. Bestellen, track en trace en leveren in een goede, leuke verpakking. Top.
11 mei 2024
Maatvoering perfect. Draag al jaren Meyer-broeken. Altijd passend. Ben op leeftijd, wil regular fit.
JW
Jan W.
Halle
1 jun 2024

Prachtige broeken

Wat mij zeer goed bevalt aan de broeken van Meyer dat de maatvoering perfect is en de kwaliteit top!
11 mei 2024
Erg dankbaar hoe goed de klantenservice is. Mooie kwaliteit producten, bestel hier vast weer.
Top. Prima bezorging, prachtig verpakt en de broek is exact wat ik zocht. En superzacht
Supersnelle levertijd. En verpakt in een mooie doos; een detail misschien, maar toch....
14 nov 2023
snelle levering van een heerlijke broek! OK een retourzending is adequaat afgehandeld.
14 jan 2024

Warme winter denim met prima pasvorm

Mooie pasvorm, denim broek met extra warme en zachte binnenvoering. Duurzaam gemaakt.
WL
Wim L.
Horst
8 nov 2023
Meyer broeken zijn voor mij ideaal, qua pasvorm, goede verhouding in prijs/kwaliteit.
7 jan 2024

Prima broeken en top verzending!

Prima broeken! Verzending in opvallend nette en perfect passende doos. Zo hoort het.

Duurzaam

Hele goede kwaliteit broeken, duurzaam geproduceerd en voor een redelijke prijs
4 jun 2024
Verzenden duurt heel lang via DHL (Duurt Heel Lang staan de leter ook voor)
26 mei 2024
Vlotte levering. Maten niet altijd congruent met een vorige bestelling.
20 jun 2024
Goed overzicht met bestelling en vlotte levering Zeer goede pas vorm.
BD
Bob d.
BLEISWIJK
14 nov 2023
Ze hebben maten die in de meeste gewone winkels niet voorradig zijn.
Prima kwaliteit. Goede pasvorm. Snelle service. Betrouwbaar. Groen.
22 mei 2024
Uitstekende klantenservice, prima kwaliteit. Al jaren vaste klant

Tevreden

Mijn man draagt al jaren tot volle tevredenheid Meyer pantalons.
2 nov 2023
Top producten en snelle leveringen, ben een zeer tevreden klant!
Fijne broeken,de superstretch uitvoering zit zeer comfortabel,