vloerkledenopvinyl.nl- Logo - Beoordelingen

vloerkledenopvinyl.nl

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden58 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor vloerkledenopvinyl.nl

Snel bezorgd en mooi
21 nov 2023
hoi dank voor jullie feedback fijn dat alles goed verlopen is groeten team vloerkledenopvinyl.nl
7 apr 2024
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
We zijn erg trots op de snelle levering van onze producten. Het is onze topprioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de producten efficiënt worden verzonden en dat ze op tijd bij de klant aankomen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en we hopen dat u blij bent met de snelle service die wij bieden.
15 okt 2023
Prima product!
16 okt 2023
Hoi Ingrid jammer dat post.nl iets vertraagd was toch fijn dat je ons product mooi vind dank en veel plezier er mee groet team vloerkledenopvinyl.nl
7 mei 2024
7 mei 2024
Beste klant fijn dat u tevreden bent dank voor de mooie rate over ons bedrijf
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Goedendag, het doet ons genoegen te horen dat u tevreden bent met ons product. Wist u dat onze producten antibacterieel zijn en gemakkelijk op te rollen ook heeft het een 2 mm anti struikel dikte veel woonplezier met ons product team vloerkleden op vinyl
10 feb 2024
10 feb 2024
Hoi dank voor de mooie 5 sterren voor ons product
17 dec 2023
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Dank fijn dat alles goed is verlopen