zusenzomer.com- Logo - Beoordelingen

zusenzomer.com

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.746 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
De badjas is prachtig! Het verzenden was een dingetje.... Kwam maar niet. Gemaild. Bleken op. Werden toen ik mailde wel andere kleuren opties geboden. Toen andere besteld. Want was kado. Kwam uiteindelijk net op tijd. Maar jammer dat vanuit firma geen bericht kwam. Dat week later zou worden. Omdat site zegt. Binnen dag te leveren.

5 sep 2024
Jammer Dat de kleding van China komt . En dat de communicatie in het Engels is. De jurk was niet zoals op het filmpje. Terug sturen is geen optie. Ik moet toch 1 ster geven want anders kan ik geen oordeel geven

Beoordelingen voor zusenzomer.com

JW
Jolande W.
Capelle aan den IJssel
10 nov 2023
27 okt 2023
24 dec 2023
Alles ging goed met bestellen en leveren. Bij uitpakken bleek het een andere kleur dan besteld te zijn. Vanwege kerst niet teruggestuurd, want daar was geen tijd meer voor.
Antwoord van zusenzomer.com
18 sep 2024
Jammer dat het zo is gegaan.