WKK Nederland B.V.- Logo - Beoordelingen

WKK Nederland B.V.

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden109 beoordelingen in totaal

De vriendelijke communicatie en het probleemoplossend denken. De tijd en inspanning die ze steken in een vraag die voor mij belangrijk is, ook al gaat het over een klein bedrag !
PD

4 jul 2024
Niet alle artikelen staan in de webshop dus moet je aparte orders sturen. Ook kun je niet je eigen artikelnummers vinden wat veel makkelijker zou zijn bij het invoeren van de orders. Daarnaast zou hjet fijn zijn dat je gelijk de prijs minus de 2% korting zou zien

Beoordelingen voor WKK Nederland B.V.

19 sep 2024

alles ok.

Eerst even de admin rond maken. Daarna was het bestellen makkelijk en levering snel. prima.
14 aug 2024
Geen op- of aanmerkingen.
28 okt 2023
duidelijke webshop met goede prijs. Kwaliteit van goedkopere merk tie raps niet goed, veel uitval. Daar kun je beter de T&B' voor nemen.
29 apr 2024
Volgens afspraak geleverd.
zou het nu even niet weten