tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.635 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

De juiste maat kussenhoes van Garden Impressions met rits voor kussens en een praktische hoes voor droogmolen.

De juiste maat kussenhoes van Garden Impressions met rits voor mijn tuinkussens. Zo kunnen ze prima worden opgeborgen. En een praktische hoes van Raffles met rits voor mijn droogmolen. Beide lijken mij erg duurzaam, geen goedkoop plastic wat snel stuk gaat. Ben tevreden. Snelle levering.
11 nov 2023
Supersnelle service en hoes past perfect. Het is idd aan te bevelen de hoes wat groter te nemen want dan zit het er niet zo strak om heen. Het is een mooie taupe kleur met ventilatie openingen en opberghoes om hem na de winter weer netjes in op te bergen ! Kortom aan te bevelen!
DD
20 okt 2023
Zeer snelle levering van degelijke hoezen voorzien van luchtgaten voor goede luchtdoorstroming. Erg fijn is dat de vele verschillende maten van de hoezen uitstekend geselecteerd kunnen worden voor de bijbehorende tuinmeubelen. Ik ben zeer tevreden. Danny uit Breda
3 dec 2023

Zeer compleet hoes bestelling

De hoes wat ik heb besteld is zeer compleet en van goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Het is ook nog leuk en handig verpakt in een tasje van hetzelfde stof. De hoes past zoals gemeten en is inclusief een opblaas kussen zodat het water van de bank afglijdt.
JR
J R.
Almere
21 mei 2024

Positief, maar wel moelijk om de juiste hoes te vinden

Moelijk om de juiste hoes te vinden. Volgens de site is de hoes 90 hoog. Mijn hoogste gedeelte is 80. Toch blijkt het dat de lounge qua hoogte niet volledig afdekt aan de onderkant. Ondanks dat behoud ik de hoes wel omdat ik geen alternatief kan vinden.
20 okt 2023

Mooie en goede kwaliteit hoezen.

Snelle bezorging. Goede kwaliteit hoezen. Ziet en voelt solide aan, pasvorm erg goed, mooie kleur. De opblaasbare kussens die onder de hoezen gaan zijn super fijn. Daardoor loopt het water beter van de hoezen af. Nu kijken hoe ze de winter doorkomen.
Super mooie hoes en goed verpakt en nog met een opberghoes ook. Makkelijk in gebruik. Touwtjes zaten niet door alle ringetjes aan de onderkant dat was heel jammer. Het touwtje vond ik ook erg flutterig want het doek was weer supersterk en mooi.
19 okt 2023
De snelle levering. Het zou fijn zijn als er een beschrijving bij de zandzakjes gedaan wordt hoe dee bevestigd moeten worden dat vond ik niet duidelijk . Dat de rondjes er uitgeduwd morten worden. Met vriendelijke groet. C.Luijkvd Berg
12 okt 2023

Stevige hoes, goed opgeborgen in een bijbehorende tas

We hebben de hoes in goede orde ontvangen. Goed verpakt, en fijn dat er een bijbehorende tas bij zit om de hoes op te bergen. Kwaliteit lijkt prima, en het opblaaskussen is ook fijn om de juiste hoogte te krijgen. Al met al heel tevreden!
2 jun 2024

Top hoezen!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de hoezen. Tot mijn verrassing bij de hoes voor de tuinbank ook nog een opblaaskussen gekregen zodat de regen er makkelijk vanaf valt. Ook de kleur is zoveel beter dan die vele zwarte hoezen overal
26 nov 2023

Tuintafelhoes

Hoes ziet er degelijk uit en tot nu toe zeer tevreden, maar of de hoes goed bestand is tegen alle winterse weersomstandigheden en vogelpoep etc moet nog wel blijken natuurlijk. Over een half jaar kan ik het beter beoordenen
JB
Jeannet B.
Amsterdam
Mooie stevige hoes. Bedekt de ronde tuintafel met de vier stoelen uitstekend en is ook nog mooi van kleur. Begrijp alleen niet hoe je met een fietspomp het kussen moet opblazen. Maar met de mond ging het prima.
2 mei 2024
Ik heb twee keer retour gestuurd voordat ik de stoelhoezen naar de zin had. Dat werd elke keer snel en zonder kosten afgehandeld. Uiteindelijk zeer goed passende stoelhoezen gekocht. Zeer goede kwaliteit.
18 nov 2023
Ik had de verkeerde maat besteld, maar voor de eerste retour was gezonden had ik de juiste maat al in huis. Tot nu lijkt de hoes ook prima zijn werk te doen. Goeie service, met een goed product. Top dus!!

Rafael BBQ hoes

Op zoek naar de hoes, die ik in het verleden eerder had besteld. Betrokken meedenkend. En de juiste maat met art.nr. aangegeven, zodat ik deze direct met vertrouwen weer heb besteld Snelle levering
2 mei 2024
Prima hoes, stevig materiaal. Had er al 2 eerder besteld voor stoelen, nu voor afdekking BBQ. Zie nu pas dat er onderin elastiek ziet om goed af te sluiten. Bericht vooraf via email ook netjes.
PL
Peter L.
Leiden
Pakket Leek zoekgeraakt en na klachtenformulier aan PostNL kwam het alsnog bijna drie weken later boven water. Tuinmeubelhoesshop heeft zaak voortvarend aangepakt en opgelost. Dank daarvoor!
Bijzonder was het e-mail contact met een uwer medewerkers waardoor alles vlot is verlopen. Bovendien hebben wij een degelijke tuinhoes ontvangen die ons hopelijk nog lang plezier gaat geven.
7 okt 2023
Zeer snelle levering ! Uitstekende klantenservice ! Product ziet er beter uit dan ik verwacht had, alleen het meegeleverde kussen is te groot voor mijn tafel en helpt de waterafvoer niet !
31 okt 2023

Zorgeloos retour geregeld

Ik had een tuinmeubelhoes besteld maar die paste niet goed. Ik heb het kunnen retourneren zonder probleemen. Allen de verzending kosten moest Ik zelf betalen. Dat was de enige min opunt