tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.635 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

3 jun 2024
3 jun 2024
24 jun 2024
Tuinstoelen hoezen gekocht en deze zijn niet water dicht , en da5 hadden we bij de oude niet van hetzelfde merk
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
24 jun 2024
Goedendag, Het ziet ernaar uit dat dit condensvocht is, wat in dit jaargetijde veel voorkomt. De vele regenbuien afgewisseld met droge periode X met veel zon X, grote temperatuurverschillen en hoge luchtvochtigheid veroorzaken dit allemaal. Ook wel goed te vergelijken met nat gras in de ochtend terwijl het hoogzomer is. Ons advies is om uw hoes bij droog weer van de tuinmeubelen af te halen en beiden goed door te laten waaien. Een andere mogelijkheid is de hoes iets omhoog te doen zo dat de wind voor goede luchtcirculatie zorgt. Als de hoes plat op het tuinmeubel ligt, is de kans op condensvorming groter. We hebben voor de zekerheid al wel een aantekening bij uw order gemaakt. Mocht het erg vochtig blijven onder de hoes, laat het ons dan even weten. Mvg Tuinmeubelhoesshop
Hoes past niet goed
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
4 jun 2024
Goedendag Hylcke, Wanneer de hoes niet goed past, kunt u deze uiteraard retourneren. Stuur ons anders even een mailtje, we kunnen u misschien adviseren welke hoes dan beter passend zou zijn. Mvg Tuinmeubelhoesshop
4 jun 2024
PH
Patricia H.
NIEUWERKERK AD IJSSEL
1 okt 2023
Perfect in de maatvoering...zelf 1x hxbxd opgemeten en er was passende hoes voor mijn redelijk kostbare tuinfauteuils... Een absoluut snelle levering dus morgen ga ik de tuinfauteuils droog toedekken voor de komende winter. Ik heb deze hoezen eerder aangeschaft gehad en die hebben 3 jaar hun werk gedaan voor een prima prijs👌en welke absoluut weinig in prijs zijn gestegen, gewoon een betrouwbaar bedrijf! Chapeau Tuinmeubelhoesshop in Capelle ad IJssel 👏

Stevige en mooie hoes

Netjes en snel geleverd. Het is een mooie en stevige hoes die goed past. Heel fijn dat er luchtkussens bij zitten. Hij heeft al een aantal buien en flinke wind doorstaan. Hij blijft goed zitten en de bank met kussens blijft netjes droog. De extra riempjes zorgen ervoor dat hij beter blijft zitten. Tip: maak in elke hoek een riempje. Ze zitten nu op drie plekken, ik mis er eigenlijk een in de hoek linksachter.
AR
Albert R.
Amersfoort
20 mei 2024

Snel geleverd, goede pasvorm, prima kwaliteit!

Vrijdag om 16:30 besteld, zaterdag om 11:30 afgeleverd. De hoes past keurig, is van zware kwaliteit en inclusief 2 grote opblaaskussens waarmee de hoes vanaf de zittingen omhoog wordt gebracht zodat er geen water in blijft staan. Plus een stevige opberghoes. Misschien niet de goedkoopste, maar waar voor je geld. Niet te vergelijken met de goedkope exemplaren van tuincentrum of bouwmarkt. Aanrader!
5 nov 2023

Prima service!

We konden i.p.v. een groot gratis water shedding cushion geleverd bij de grote tafelhoes, twee kleinere cushions krijgen. Door een misverstand hebben we daarvoor wel betaald. De volgende dag werden we gebeld met de vraag of we alleen maar de twee kleinere cushions wilden. Dan hoefden we daarvoor niet te betalen. We kregen ons geld van de twee kleinere cushions terug. Zeldzaam goede service!
27 apr 2024
Duidelijke webshop, hun eigen huismerk is echt een mooi stevig materiaal! Heb hier dan ook inmiddels 3x besteld. Enigste verbeterpunt wat ik heb is dat ze bij de bestelling de opmerkingen zouden moeten lezen. Had bij de laatste bestelling gevraagd om een water shedding pole in plaats van de kussen. Maar deze is helaas niet gelezen. Voor de rest raad ik deze shop zeker aan!
21 mei 2024
Hoihoi beste fijne mensen wij zijn super goed tevreden over jullie, de reden ik had een zweefparasol hoes besteld kwam perfect aan helaas had ik een verkeerd maat besteld retour gestuurd kosten 5 euro geen probleem tot mijn verbazing kwam mijn geld op de rekening gestort, dat was super snel en 5 euro retour kosten vandaar ,tip ga daar maar zaken doen Theo Janssen Nijmegen.
17 mei 2024
Goed genoeg is goed genoeg. De bestelling was goed verpakt, in een passende grote envelop (en niet in een 3x te grote doos) - complimenten. De beide hoezen zitten een een mooie opruimzak en alles ziet er degelijk en mooi uit en past ook uitstekend over de tuinmeubels. Ik heb alleen nog niet de opblaasbare vulling voor boevenop de stoelen gebruikt.
30 apr 2024
Mooi materiaal, wel wat lastig de exacte afmeting te krijgen plus 5 cm is voor onze tafel iets te veel plus 4 of 4.5 had beter geweest, met een beetje schuiven van het opblaas-kussen lukt t enigszins wel. Belangrijkste: Mooi materiaal, luchtgaten, bevestiging en koord het is mooi afgewerkt en ook de kleur is erg mooi.Snelle levering.
20 okt 2023
Mooie hoezen en van goede kwaliteit. Persoonlijk had ik graag gezien dat er meer ogen of koorden waren om het doek te verzwaren met zandzakjes of stenen. Tijdens de vakantie is afgelopen week het zeil wat over de tuinset hangt eraf gewaaid en dat is niet de bedoeling. Ik had de koorden goed aangetrokken maar helaas.