tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.635 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

11 okt 2023

Retourzending snel geregeld

Bij een retourzending (ivm een verkeerde maat) ging het bij PostNL mis. Het probleem werd niet door PostNL opgelost. Gebeld met de Tuinmeubelshop die het probleem wel direct oploste.
18 mei 2024
Ik heb nog niet de hele bestelling binnen, wat ook de reden was van de vertraging van de hele bestelling, maar voor de rest een prima shop en het eerste artikel is een mooi product.

Meer dan prima!

Bezorging binnen gestelde termijn en artikelen zijn prima verpakt. Tevens zijn de geleverde artikelen geheel conform de omschrijving met getoonde afbeeldingen. Wat mij betreft top!
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden dezelfde hoes gekocht. Elke zomer en winter gebruikt ter bescherming van m’n tuinset. Was nu eigenlijk aan vervanging toe. Goede keus geweest.
De snelle levering en het uiterlijk van de hoes. Is nog niet in gebruik heb dus geen idee hoe hij tijdens gebruik blijft. Handig een opblaaskussen erbij zodat het water afloopt.
KT
Karin T.
Amstelveen
16 apr 2024

Boven verwachting!

De hoes voor onze balkontrolley is veel mooier dan verwacht. Echt mooie dikke kwaliteit en waterafstotend. Het houdt regen tegen en dat is helaas ook hard nodig in Nederland
23 mei 2024

Een blijver

Nette overzichtelijk site, veel producten, uitleg wat je moet meten en prompte levering. En voldoet tot nu toe prima. Als ik weer wat nodig heb kom ik hier gewoon weer terug.
21 mei 2024

Loungebankhoes

Gemaakt van goed stevig materiaal met luchtgaten zodat de wind er geen vat op krijgt en heel blij met het opblaaskussen die er bij zit zodat de regen er af loopt. Zie foto.
19 mei 2024
Ze hebben een mooi groot assortiment. Leveringstijd was korter dan verwacht. Kleine schade is achteraf keurig gerepareerd. Goede service en zeer vriendelijke medewerkers
19 okt 2023
De hoes is perfect met het bijgeleverde kussen wat je op kan pompen zodat we goed de winter in kunnen zonder dat er water op blijft staan. Goede service snelle verzending
21 mei 2024
De Raffles Loungebankhoes is nu ongeveer 2 weken binnen en aangezien er inmiddels al veel regen is gevallen zijn we hier ontzettend blij mee. Geen natte/vochtige kussens.
Super fijne online shop! Hele snelle service en directe communicatie! Er wordt meteen actie ondernomen bij een vraag. Zou zo weer bestellen en zeker aanraden bij anderen!
5 okt 2023

Snelle levering en goed product

Snelle levering, mooie hoes met extra tas eromheen om hem in het voorjaar weer op te bergen. Ook hebben ze een grote keuze uit diverse maten, super. Voor ieder wat erbij

Mooier dan verwacht

Hoezen zijn zeer mooi, eerlijk nog mooier dan we hadden verwacht. Met handige opblaas zakken zodat het water niet blijft staan. Gemakkelijk bestellen en snelle levering.
Kwalitatief hoogwaardig product. Eenvoudig aan te brengen, waterdicht, stevig materiaal. Door bijgeleverde opblaasbare kussens blijft regenwater niet in een kuil staan.
30 apr 2024

Aanrader!

In eerste instantie verkeerde hoes geleverd gekregen. Met één mailtje gelijk keurig opgelost. Dit zie je vaak anders. Nieuwe hoes van mooie kwaliteit. Aanrader dus!

Betere deal dan bij de bouwmarkt

Betere kwaliteit dan hetzelfde bedrag besteden bij een bouwmarkt, en de opblaasbare kussens zijn erg handig om te voorkomen dat er water op de hoes blijft staan.
16 okt 2023
Supersnelle en goede service. Parasolhoes is van een goede kwaliteit. Meet je parasol echt op zoals door hen op de site aangegeven. De maten zijn nauwkeurig.
10 mei 2024
Zeer mooie stevige hoezen voor de prijzen die jullie rekenen zeer tevreden vallen wel aan de ruime kant maar prima en de opblaas kussen is zeker aan te raden

Zeer tevreden

Mooie stevige hoes. Netjes op aangegeven tijd geleverd. De ballonnen (die je op de tuinset legt) houden de hoes mooi strak om de tuinset heen. Zeer tevreden.