tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.635 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

18 mei 2024
Uitstekende kwaliteit hoes buitenkeuken. Aanvankelijk verkeerde maat besteld, omruilen ging probleemloos. Deze hoes past perfect om mijn buitenkeuken.
Geen aanmerkingen, alles prima afgehandeld. Snelle levering. Een kwalitatief uitstekende tafelbladhoes. Door de elastische band gemakkelijk in gebruik.
2 jun 2024
Ik had het de volgende dag al in het bezit, met gratis de 2 opblaasbare kussens,zodat er geen water op blijft liggen,en je kussens echt droog blijven
de webshop is duidelijk, de verzending was snel en goed. en de hoes is onze tweede, maar is echt een aanrader. we zijn erg tevreden over de kwaliteit.
18 okt 2023
Prima degelijke hoes. Goed dat er een soort kussen bijgeleverd wordt, die je tussen de tafel en de hoes kunt inleggen, waardoor er geen vocht ophoopt.
23 mei 2024
Vlugge levering. Goede prijs. Duidelijke website met de maten van de hoes. Hopelijk gaat de hoes lang mee want ze moet regen, zon en dito trotseren.
3 mrt 2024
Ik heb hem nog niet uitgepakte maar ik weet dat hij goed is . Mijn schoondochter heeft ze ook daarom weet ik dat ze goed zijn . Groetjes H. Aloserij
12 mei 2024
De kwaliteit en de kleur zijn fantastisch! Het is een behoorlijk grote set en het was lastig om het juiste formaat te vinden. Ben er super blij mee.
10 mei 2024
Keurig geholpen toen bleek dat het artikel was uitverkocht. Na moeite van de.medewerking bleek er toch nog voorraad te zijn en volgende dag in huis.
Veel keuze, snelle levering. En bij de bestelling zat als extra een soort grote ballon om regenwater van de tuinhoes af te houden. Leuke verrassing!
13 okt 2023
Goede service en garantie toepassing. Onze hoes was gescheurd buiten de garantietermijn, maar vanuit coulance kregen we toch 50 procent korting.
Het was duidelijk op de website en snelle service. De hoes ziet er mooi en stevig uit met opblaaskussens ligt goed over het tuinmeubel heen.
LJ
L.H. J.
Hoofddorp
20 mei 2024

RAFFLES HOEZEN

Hoezen (raffles) van zeer goede kwaliteit en tegen een redelijke prijs. Erg goed zelfs behouden hun stevigheid, kleur en vocht bestendigheid
22 okt 2023
Vandaag besteld, vandaag verstuurd en drie dagen later afgeleverd in Zui Europa, gewoon goe dus. Kwaliteit, uitstekend, alles goed verzorgd.
30 mrt 2024

verkeerde maat hoes.

verkeerde maat hoes besteld kon direct ruilen zonder problemen. prima service en zeer klantvriendelijk via telefoon en in de winkel top.
24 mei 2024
De hoes ziet er van goede kwaliteit uit, al heeft het nog niet geregend :-). In ieder geval beter dan onze eerdere hoes van de Kwantum.
8 mei 2024
Alles volgens afspraak geleverd. Zelf een verkeerde kleur besteld en kreeg korting als ik een nieuwe wilde hebben. Is klantvriendelijk
ET
Ernst t.
Ouderkerk aan de Amstel
28 apr 2024
Ruime keuze. Goede informative website. Eenvoudig bestel proces. Snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding goed. Raffles BBQ hoes.
28 mei 2024

Een mooi en zeer degelijk, kwalitatief goed product!

De hoes met tas en waterkussen geleverd ziet er erg goed uit. Dik materiaal, gemakkelijk te gebruiken! Wij zijn meer dan tevreden.
9 mei 2024
Goede kwaliteit tentdoek-achtige stof met waterdichte coating . Mijn hoes is voor een hoekbank, was even zoeken naar de goede maat…