Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

432 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden432 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
1. Het zou fijn zijn als de toleranties op de tekening op de website ook vermeld zijn. Voor mijn RVS buis van 20mm doorsnee was alleen gespecificeerd 20mm zonder tolerantie. De tolerantie had ik nodig om te bepalen of dit in een standaard gat van een wiel past. Dit standaard gat van het wiel was ook gespecificeerd als 20mm, ook zonder tolerantie. Het paste, maar dat was dus geluk. Volgens deze specificaties had het niet kunnen passen. Iets kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Uw concurrenten doen het zeker niet beter, maar als u zich wil profileren dan zou dit een interessant verbeterpunt zijn. Tweede punt: volgens mij heb ik de bestelling gedaan via RVS-online, kan ook RVS-products zijn. Is niet duidelijk. Staat niet op de factuur, zelfs een website van Metaal Shopper staat niet op de factuur (alleen info@metaalshopper staat erop maar dat is alleen het mail adres). Als je wilt concurreren op kwaliteit moet duidelijker zijn wie u bent en waar ik de volgende bestelling moet plaatsen om dezelfde kwaliteit opnieuw te verkrijgen.

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

Antwoord van Metaalshopper.nl
Bedankt voor uw 5 sterren!
17 feb 2024
Antwoord van Metaalshopper.nl
Bedankt voor uw 5 sterren!

Onjuiste info op website en niet nakomen levertijd.

Ik heb me bestelling nog steeds niet binnen!!! Ik zou gister gemaild worden maar nog geen reactie!
Pakket zou op donderdag 4 april komen, maar wordt dan opeens vrijdag. Nunis het eind van de vrijdag en is het er nog steeds niet. Ik kan nu het product niet beoordelen omdat het er niet is
11 jun 2024
beste, dit is uiteindelijk netjes opgelost voor u.
17 feb 2024
Heb wat besteld, week later nog niets ontvangen. Geen product geen mail niets maandag Ga ik er achteraan Vind dit slecht
Antwoord van Metaalshopper.nl
Vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Zou u uw ordernummer kunnen mailen naar info@metaalshopper.nl, zodat we de status van de bestelling voor u kunnen nagaan?
19 aug 2024
Leverancier geeft niet thuis. De leverancier reageert niet op het contactformulier op de website, via email noch telefoon. De bestelling zou binnen 3 dagen worden verstuurd, maar geen track en trace ontvangen, geen reactie, niets. Als klant zit ik op de levering te wachten, maar weet nu niets, ook niet of ik elders moet gaan bestellen om toch verder te kunnen. Komt daardoor zeer onbetrouwbaar en is zeker niet aan te raden.
7 mei 2024
Maandag 29 -04 besteld, zou 3 -05 geleverd worden, mail gestuurd waar bestelling bleef geen reactie, dinsdag 07-05 proberen te bellen na 5 x proberen eindelijk opgenomen. Vertelde dat de fout bij GLS lag maar kreeg 07-05 bericht dat het toen pas is aangemeld bij GLS en hoop het 8-5 dan eidelijk binnen te krijgen. Helaas geen bericht van metaalshopper over de voortgang van mijn kleine bestelling.
15 mei 2024
10 mei heb ik de order geplaatst, het is nu 15 mei en heb nog helemaal niets ontvangen geen materiaal maar ook geen melding wanneer ik het materiaal kan verwachten. Jammer dat er naar je ervaring gevraagd wordt terwijl er nog niets gebeurd is.
17 mei 2024
beste, helaas is het binnen ons bedrijf erg druk i.v.m. het wegwerken van de achterstand door onze sluiting met hemelvaart. echter hebben wij ook op onze webshop aangegeven dat de leveringen iets langer kunnen duren op onze webshop omdat wij tijdens hemelvaart gesloten waren. we doen ons uiterste best iedereen zijn bestelling netjes te leveren en op de hoogte te houden. hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd.
10 mei 2024

Slechte ervaring

Tot op heden niets gehoord of gekregen van hun.enkel een automatische bevestiging van bestelling.wacht nog sltijd
11 jun 2024
Helaas was het erg druk op dit moment waardoor de levertijd wat was opgelopen. wij doen altijd ons uiterste best voor alle klanten!
13 mei 2024
Ik heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen, alhoewel 7 mei als laatste leveringsdatum werd opgegeven.
SG
Sam G.
Berendrecht
Foute levering en rechtzetting komt niet goed. Ik zou liever heel de boel annuleren en elders kopen

Nog steeds niet geleverd…..16u55 🥲

Nog steeds niet geleverd…..16u55 🥲
Ik heb nog niets binnen!
18 feb 2024
de bestelling is maar voor de helft geleverd . Alleen zij de zwenkwielen geleverd Kunnen jullie contact met os op nemen Leo Ruitenberg Garage Ruitenberg 038-4581949
Antwoord van Metaalshopper.nl
Goedemorgen Leo, Vervelend dat de bestelling niet compleet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd over de nalevering van de ontbrekende wielen!
19 mei 2024
Geen sproookjes vertellen en geen kosten in reken ing brengen voor 'verzending' als de goederen onverpakt worden opgehaald.
11 jun 2024
Helaas moeten wij gewoon afhaal kosten in rekening brengen voor het afhaal klaar maken van de bestelling.
19 aug 2024
12 dg.moeten wachten op kleine simpele bestelling. Mijn tijd is ook geld.
10 mei 2024
Mijn artikel zou woensdag binnen komen maar tot heden nog niks geleverd
11 jun 2024
Helaas was het erg druk op dit moment waardoor de levertijd wat was opgelopen.
15 mei 2024
Al paar keer per mail gevraagd waar bestelling blijft. Geen reactie.
Ik heb 16februari een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen