GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.677 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

Ik zocht het byzondere kaasje Tete de Moine en kon het nergens krijgen en de Kaasshop had het
Heerlijke kaas en ruim assortiment. Prima verpakt en goede communicatie. Uitstekende service.
14 jan 2024
Weer de enige leverancier van mijn Gjetost. Netjes verpakt en gekoeld bezorgd. Dikke pluim!
LL
Lieven L.
Hoevenen

Puike dienstverlening.

Correcte aflevering zoals gevraagd, en binnen de door hen gestelde termijn. Prima ervaring.
3 mei 2024

Top!

Snelle verzending, keurig verpakt en -het aller belangrijkste- super lekkere kaasjes hmmmm
Vers product, zeer degelijk verpakt. En eindelijk iemand die Noorse kaas verkoopt! Hoera!!
31 okt 2023

Fijne winkel met groot assortiment

Groot assortiment kazen, ook diegene die ik bij de kaasboeren op de markt niet kan krijgen
30 apr 2024
alles is goed aan dit bedrijf . geweldigen bediening en snel geleverd ook . top bedrijf .
28 jan 2024
snel en makkelijk. Heel sterk dat je zonder moeite naar buitenland kunt laten verschepen.
SK
Sebastian K.
Saint Germain en Laye
25 dec 2023
Snelle levering, goed verpakt, uitstekende en hollandse producten, redelijke prijzen.
23 dec 2023
Snelle en goedverpakte levering tegen aantrekkelijke prijs. Alle sterren meer dan waard.
27 okt 2023
verse en goede product geleverd . netjes en goed af geleverd ook . door de bezorgers .
Snelle levering en een zeer uitgebreid assortiment, een must voor elke kaas liefhebber

Snelle & goede levering

Snelle levering, goed verpakt en goede klantenservice bij vragen. Zeker een aanrader!

De keuze is reuze!

Zeer uitgebreide keuze, goede beschrijving van producten en een uitstekende service.

Fijne kaas!

Fijne kaas, mooie prijzen, uitstekend verpakt en snel en netjes verzonden, blij mee!
23 mei 2024
Brunost uit Noorwegen, lang naar gezocht. Gekoeld geleverd met duidelijke afspraak.
CH
Coen H.
Barendrecht
Prima kaas (Kees) bijna nergens te koop, snel verzonden in gekoeld pakketje. Toppie
FD
Frans d.
Zwijndrecht
Altijd netjes en gekoeld verpakt, vind alleen de bezorging nog wel eens zorgelijk.
21 jan 2024
Zeer snelle levering. De bestelde producten waren erg goed verpakt en lekker vers.