GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.671 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

Ben onzettend blij met snelle verzending. Het is alles perfect na wens gelopen en zeker niet laatste bestelling

Excellente kaas, snelle levering

Zoals altijd excellente kaas, een zeer snelle levering, vriendelijke communicatie en mooie prijzen. Een aanrader.
Aanbod van kazen en de wijze van verzending alsook de communicatie rond de bestelling .Houden zo zou ik zeggen.
JB
Johan B.
Aalsmeerderbrug
keurig verpakt en netjes op tijd geleverd. het zou ook mooi en prettig zijn als er ook een gesneden versie is.
9 nov 2023
Fijn dat kaas snel geleverd wordt. Raclettekaas in plakjes leveren of die mogelijk bieden zou heel fijn zijn.
MS
Mark S.
Linköping, Zweden.
28 mei 2024

Altijd goed verpakt en snelle verzending. Top kaas!

Altijd bijzonder goed verpakt, snel verzonden na bestelling en echte fantastisch smaakrijke Nederlandse kaas.
Snelle levering en perfecte kwaliteit. Koerier moet opletten op correcte aflevering en notificatie op adres!
10 feb 2024

verder alles prima

alles prima, behalve de afstemming van de bezorging. Doos heeft 3 dagen naast mijn huis in de regen gestaan
Een fantastische goede raclette kaas, we hebben er op st Nicolaas avond van genoten.we kopen het zeker weer.
De snelle levertijd. Wat ik ook waardeerde is mededeling hoe men de kaas moet bewaren. Zie je niet vaak.
verschillende keuzemogelijkheden en snelle, goede levering. Kaas voorzien van coolpack om deze te koelen.
Fast overseas delivery, exactly what I ordered .. no nonsense No hesitation to use time and time again
LK
Lucia K.
Hoogerheide
Goeie en lekkere kazen, wordt netjes ingepakt, gratis papier erbij, wat erg fijn is en vlot bezorgd.
SUPERLEKKERE kaas, snel en zeer goed verzonden. Mooi geprijsd en vriendelijke verkoper. Een aanrader.
7 okt 2023
Vlot. Behalve levering door Post.nl. Bestelling kwijt. Niet geleverd. Maar netjes geld terug. Prima
Heerlijke kaas, echt top! Jammer dat de verzending zo duur is, anders zou ik hem veel vaker halen.
TD
Trudie d.
Oosterhout
Duidelijk bestelproces, snelle reactie op vragen en pakketten keurig verzonden en op tijd bezorgd.
8 nov 2023
snel geleverd, goed verpakt uitgebreide keuze. kom zeker terug vanwege het gevarieerde assortiment
20 apr 2024
Super snelle levering. Kleine 400 gr kaasjes netter afwerken. Worden veel als cadeau gegeven !!!
17 apr 2024

Goede kwaliteit alleen levering kan beter

Goede kwaliteit alleen als je op vrijdag bestelt en het komt pas dinsdag, dan vind ik dat traag.