GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.665 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

6 jul 2024
Hey werd snel behandelt, dus verder gaan met de service. De ervaring met DHL in Portugal beoordel ik slecht ik moest naar een service point het pakket halen voor de rest de kaas is lekker
30 jun 2024
Koop hier al jaren. Het is nog nooit misgegaan. Trouw wordt ook beloond. Bovendien kwam ik erachter dat de kiloprijs aanzienlijk lager ligt. Goed assortiment ook en constant.
26 jul 2024
Een goede vriend een heerlijke kaas cadeau gedaan. Super idee vond ik het zelf om een halve Spaanse kaas op te laten sturen naar de jarige!!! Dikke 10 voor dit bedrijf.
29 jul 2024
Op tijd ontvangen in heel goed vacuüm verpakking met papier gevuld ijs(inmiddels gesmolten maar de kaas'en in heel goed staat )dank je wel
28 jul 2024

Super Produkten

Internet Seite ist einfach, in 2-3 Tagen geliefert und dass alles ohne stress nach Deutschland, einfach super.
JB
Janny B.
Heerhugowaard
12 jul 2024
Goed verpakt , snelle levering, zeer goede kwaliteit, vriendelijke mail contact Zeer tevreden
2 jul 2024
Heerlijke kazen, goed verpakt, snel geleverd! Kortom, voor mij de ideale webwinkel voor kaas
14 jul 2024
Goede en snelle service. Verpakking is goed geregeld, zelfs met warm weer. Helemaal top.
MH
M H.
Veenendaal
12 jul 2024
Heerlijke kaas en betrouwbare zaak bestel er alweer een jaartje ofzo,snelle verzending.
8 jul 2024
Heb ik meer keer vanuit Spanje besteld en alles netjes ingepakt en snel verzorgd
8 jul 2024

Heerlijke kazen. Geniet momentjes.

Direct antwoord op je mail/ mocht je vragen hebben. De kaas is vers en heerlijk
25 jul 2024
Uitstekende kwaliteit en goed verpakt. Goedkoper dan in winkel en supermarkt.

Ziet er prima uit

Kaasjes nog niet geproefd, maar de levering was prima (inclusief koelzakjes).
11 jul 2024
Uitstekend verzorgd keurig verpakt en snel geleverd. Kaas kwaliteit goed.
4 jul 2024
Prima verpakt, snel geleverd! Wel had ik hem iets pittiger verwacht!
17 jul 2024
geweldige verzorging pakket. Zeer mooi assortiment ,Chapeau
6 jul 2024
Heerlijke kaas en top service 👌 groetjes vanuit Ierland!
21 jul 2024
Niks alles is prima goed en zeker lekker 100% . Bedankt
12 jul 2024
Klasse kaas in klasseverpakking binnen klassetijdspanne!
AV
Ank v.
Hardinxveld
11 jul 2024
Heerlijke kaas. en heel goed verpakt met snelle service