GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.671 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

8 jun 2024

Bestelling

Had vrijdag besteld, maakt me even zorgen achteraf dat het te lang bij de koerier zou blijven liggen. Maar het werd pas keurig op maandag verstuurd en dinsdag in perfecte staat ontvangen. Super lekker!!
19 jun 2024
Top geregeld! Website, bestelling, bezorging, etc. een 10+ waard!!! Ik bestel niet vaak via internet maar als onervaren iemand zeg ik: “vooral zo doorgaan”!!! Bedankt voor de goede service!!!
GA
Gerda A.
Bergen NH
22 jun 2024

Fantastisch

Heel fijne webwinkel. Een variatie aan heerlijke kazen voor een zacht prijsje. Voor mij geen supermarkt kaas meer. Ik heb de ideale kaaswinkel gevonden. Een aanrader.!!!!
AR
andrea R.
Heerkeb
7 jun 2024

Uitstekende kaas en heel goed geleverd en verpakt.

Manier van verpakken en leveren, uitstekend! De kaas was heerlijk. Kom zeker terug om dezelfde kaas en andere te proberen.
17 jun 2024
Prima verpakt,koelzakje,speciaal papier,de kaas kon mooi vers blijven. En de smaak van de passendalekaas is heerlijk!
26 jun 2024
Prima service, heerlijke kaas, optimale klantenservice, zeer ruim aanbod. Kortom TOP
RA
Rosa A.
Zaamslag
25 jun 2024
Gekoeld en uitstekend verpakt. Zal vaker bestellen vanwege de snelle levering.
7 jun 2024
Goede uitvoering bestelling. Komt professioneel over, ook voor de ontvanger.
14 jun 2024
Heerlijk goed dank u wel voor de cadeautjes super 👍😁👍👍 Tôt later Zeker.
JB
Jos B.
Dentlein am forst
4 jun 2024
snelle levering, zorgvuldig verpakt, kaas heeft uitstekende kwaliteit.
ES
Ellie S.
Leidschendam
18 jun 2024
Het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste ben zeer tevreden.
JR
John R.
Antwerpen belgien
21 jun 2024
Zoals altijd prima prijs kwaliteit en snelle levering goed verpakt
27 jun 2024
Nette en vlugge, verwerking klacht over de bezorging door NL post
1 jun 2024
Packaging and service are amazing. Dank je wel, Goudsekaasshop!♡
13 jun 2024

heerlijke kaas

Kaas is goed verpakt en smaakt heerlijk, fijn, ben er blij mee
16 jun 2024
Snelle levering, producten prima verpakt om ze vers te houden!
12 jun 2024
Perfect, zoals elke keer, goed verpakt en snel verzonden.
13 jun 2024
Snelle levering, goed verpakt. Moet de kaas nog proeven!
1 jun 2024
Snelle levering Bestelling goed te volgen Goed verpakt!
3 jun 2024
Vlotte levering, uitstekend verpakt met koel-element