GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.589 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

21 jan 2024