Hoogendoornkaas.nl- Logo - Beoordelingen

Hoogendoornkaas.nl

466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.689 beoordelingen in totaal

Boerenjuweel is redelijk goed en is smaakvol. De overjarige kaas is ook goed. Helaas vond ik de jonge kaas niet goed smaken, dan wat ik eerder gewend was; de kaas voelt een beetje hard aan, net alsof het belegen kaas is. Het smakelijke en smeuïge van jonge kaas proef ik hier helemaal niet meer in, wat echt jammer is. Ik had er echt meer van verwacht. Zonde. Wat ik ook zonde vind, is, dat de telefoon NIET wordt opgenomen; heb verscheidene keren geprobeerd, maar telefoon wordt niet beantwoord. Dat is jammer, want dan kan er vooraf duidelijke afspraken gemaakt worden en toelichting gegeven op bepaalde vragen. Toch blijf ik jullie klant, want er kan altijd nog verbetering komen ook met bepaalde suggesties. Wie weet ? Toch bedankt voor de 3 verzoeken, waarvan 2 werden gehonoreerd! Veel succes en fijne feestdagen toegewenst ! Rob Hall.
PH
Plony H.
Zaandam

Deze bestelling was prima in orde. Afhandeling klachten laat duidelijk te wensen over. 3 stukken kaas niet met papier vacuüm verpakt. Na 2 weken beschimmeld. Geen extra papier erbij. Gongorzola met truffel pure knoflook. Weggegooid. Reactie we gaan contact opnemen met leverancier. Na deze klacht. Bedankt voor uw feed back. Die bestelling was wel 4 dagen onderweg 30 C. Zonder koeling. De werkelijke reden was andere leverancier vacuümverpakking. Vertel dat dan. Dat kweekt begrip. Aan de kar alles uitgepraat verder netjes behandelt. Juweel 100% in orde.
AG
aad g.
Oud-Beijerland

Beoordelingen voor Hoogendoornkaas.nl

Soms zijn de kazen erg lekker en soms niet. Jammer dat de Graaskaas al heel lang niet op voorraad is
16 dec 2023
Transport te duur en post nl en komen nooit optijd neem DPD SNEL EN CORRECT
Trage verwerking, slechte e-mailcommunicatie
LH
Liane H.
Prinsenbeek
Kaas besteld maar nooit ontvangen!!
te kunstmatige smaak en te onecht
25 dec 2023