happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.647 beoordelingen in totaal

Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

23 aug 2024
Mooie stenen voor een redelijke prijs Ik geef stenen kado dus is het voor mij belangrijk dat echt mooi zijn 'een enkele keer hou ik ze zelf omdat ze iet minder mooi zijn
27 aug 2024
Bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het kiezen van "happy-spirit.nl" voor je edelstenen en spirit producten. We zijn blij om te horen dat je onze stenen mooi en redelijk geprijsd vindt. We hopen dat ze vreugde brengen aan de ontvangers van je cadeau. Nog een fijne dag!
Ik ben tevreden over hun service en ook met hun voordelige prijzen. De website kan nog wat verbeteren betreffende hun zoekfunctie. Maar ik gebruik mijn telefoon, misschien dat het daaraan ligt. Er was een beschadiging bij levering, maar dit werd netjes opgelost. Heel hartelijk bedankt daarvoor 😊
19 aug 2024
Zijn mooie stenen, precies wat ik wilde. En mooi verpakt. Ik zou geen verbetering weten.
21 aug 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We vinden het geweldig om te horen dat je blij bent met de edelstenen en de verpakking. Ons doel is om producten van hoge kwaliteit en uitstekende service te bieden. Nog een mooie dag!
2 sep 2024
Ik ben erg blij met de edelstenen. Had wel iets meer variatie in kleurtinten verwacht..
Mooi en goed verpakt, altijd een verrassing, snelle levering, ik ben zeer tevreden.👍😀
29 aug 2024
Goede service, alleen de doosjes waarin de raamhangers zaten waren beschadigd.
CD
Chris D.
Dendermonde
1 sep 2024
De verzending ging snel en ik werd heel goed op de hoogte gehouden.
Prima levering, artikelen zoals verwacht, met een leuke attentie.
AD
Ann D.
Meerbeke
28 aug 2024
EErlijke producten, eerlijke prijs, goed ingepakt, vlugge levering
BS
Bea S.
Zeewolde
Zulke mooie stenen en artikelen en een snelle levering! Top!!!
JC
John C.
Barneveld
Keurig verpakt. Houden je goed op de hoogte. Snel binnen
3 sep 2024
Bestelling komt altijd op tijd en is goed ingepakt.
1 sep 2024
Goede producten zonder overbodig plastic vervoerd
30 aug 2024
Snel bezorgd, leuk contact. Bol was goed verpakt.

Betrouwbaar, mooie producten

Mooie producten, betrouwbaar, snelle levering
PB
Pooja B.
Den Haag
28 aug 2024
Snelle bezorging, alles was netjes verpakt.
26 aug 2024

Voor herhaling vatbaar

Mooie producten en snelle levering.
27 aug 2024
Bedankt voor je vriendelijke woorden en steun. We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze edelstenen en spirituele producten en met onze snelle levering. Ons team bij Happy Spirit is toegewijd aan het leveren van hoogwaardige en efficiënte service aan al onze klanten. We hopen je snel weer te zien!
MS
Marina S.
Hillegom
21 aug 2024
Snelle service en mooie producten.
22 aug 2024
Bedankt voor je lieve woorden en voor het kiezen van happy-spirit.nl voor je edelstenen en spirit producten. We zijn blij om te horen dat je tevreden was met onze snelle service en mooie producten. We zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alle aspecten van ons bedrijf. Bedankt voor je steun!
Snelle bezorging. Netjes verpakt
27 aug 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten voor onze edelstenen en spirituele producten bij "happy-spirit.nl"! We zijn blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat het goed verpakt was. Jouw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we hopen vreugde en positiviteit te verspreiden door middel van onze producten. Nog een fijne dag!
25 aug 2024
Altijd mooie producten geleverd
27 aug 2024
Bedankt voor je vriendelijke woorden en steun! We zijn blij om te horen dat je altijd tevreden bent geweest met onze producten. Bij Happy Spirit streven we ernaar om vreugde en positiviteit te brengen door middel van onze edelstenen en spirituele producten. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit. Nogmaals bedankt dat je voor ons hebt gekozen.