happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.647 beoordelingen in totaal

Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

25 dec 2023
Het beeldje op de website zag er veel mooier uit dan wat ons is opgestuurd. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo, het spijt ons te horen dat het beeldje dat je hebt ontvangen niet aan je verwachtingen voldeed. We zijn er trots op dat we de meest unieke items voor onze collectie vinden en streven ernaar dat al onze klanten tevreden zijn. Als je dit verder wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten!
Mijn pakketje is nog niet binnen. Zou zaterdag bezorgd worden. Dan maandag. Nu wachten of het vandaag komt.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie. We waarderen je feedback echt en we hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. We begrijpen dat het belangrijk is om je pakket op tijd te ontvangen en we streven ernaar om onze leveringen op tijd te laten plaatsvinden. Fijn dat je een geweldige klant bent!
Jammer dat ik niet de grootte van de kralen krijg die ik bestel, ze zijn absoluut geen 8mm maar 6 of 7
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je mening over ons product. Wij van Happy-Spirit.nl streven ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We begrijpen je teleurstelling over het niet ontvangen van de exacte maat die je hebt besteld, en we willen je bedanken dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. Je kunt altijd een bericht sturen naar onze klantenservice!
Heb een mail gestuurd in verband met de grote geode en er wordt zelfs nog niet op gereageerd. .
MD
MC D.
Leiderdorp
De bestelling was uiteindelijk 5 dagen onderweg. Dat vind ik spijtig
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen. Het spijt ons dat de levering langer duurde dan verwacht en we begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar dat iedereen zijn bestelling zo snel mogelijk in huis heeft. We hopen dat je ons nog een kans geeft!
PL
Petra L.
Doetinchem
De Apatiet steen viel me tegen erg klein. Bezorging was prima.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten! We waarderen je feedback en zijn blij dat de levering snel was. Ons doel is om onze klanten altijd een onvergetelijke winkelervaring te bezorgen. We streven ernaar dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en aan alle verwachtingen voldoen. We hopen dat je ons nog een kans geeft en binnenkort iets anders probeert!
Vorige week dinsdag besteld en nog steeds niks binnen.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je bestelling! Hoewel het wat langer duurt dan verwacht, stellen we je geduld erg op prijs. Bij happy-spirit.nl zijn we trots op het leveren van kwaliteits edelstenen en spirituele producten met een uitstekende klantenservice. We hopen dat je snel van je bestelling kunt genieten!
Armband komt van alie express af. Jammer.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We waarderen je feedback en we begrijpen dat je teleurgesteld was over de armband. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om mensen vreugde en lichtheid te brengen door middel van onze spirituele producten. We hopen dat je nog iets anders in onze winkel vindt dat je leuk vindt!
RV
R.W. v.
Huijbergen
13 mei 2024
Nog steeds m’n product niet ontvangen
16 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten en we verontschuldigen ons als je product nog niet is ontvangen. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar de beste klantenservice te bieden en we hopen dat al onze klanten een soepele en prettige ervaring met ons hebben. We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling snel bij je is!
Geen pakket binnengekomen. Helaas.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je pakket niet is aangekomen. Bij Happy Spirit zijn we er trots op dat we onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice kunnen bieden. We streven ernaar dat onze klanten een geweldige winkelervaring bij ons hebben, en we verontschuldigen ons als dit in jouw situatie niet het geval was. We lossen het graag voor u op via klantenservice@happy-spirit.nl
mijn bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen je frustratie over het niet ontvangen van je bestelling en verontschuldigen ons oprecht voor de vertraging. Onze missie bij happy-spirit.nl is ervoor te zorgen dat je je ontspannen en gelukkig voelt als je bij ons winkelt, dus we doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Nogmaals bedankt voor je feedback!
Pakket niet ontvangen.
1 nov 2023
Hartelijk dank voor je feedback! Het spijt ons dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het spijt ons dat dit in jouw geval niet is gebeurd. We waarderen je geduld en begrip, want we werken eraan om ervoor te zorgen dat al onze bestellingen op tijd worden uitgevoerd. Heeft u de klantenservice al bericht? klantenservice@happy-spirit.nl
SP
Suus P.
Amersfoort
18 nov 2023

Ik vond het behoorlijk wat geld wat ik betalen moest voor een stukje hout oa

Ik vond het behoorlijk
19 nov 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te beoordelen. We streven ernaar onze klanten edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te bieden die positiviteit verspreiden. We hopen dat je ons in de toekomst blijft bezoeken!
5 nov 2023
Pakketje nooit gekregen
8 nov 2023
Bedankt voor je recensie! Het spijt ons dat je je pakket niet hebt ontvangen en we begrijpen de frustraties die dit heeft veroorzaakt. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om onze klanten zo snel mogelijk te voorzien van producten van de hoogste kwaliteit. We werken er voortdurend aan om onze diensten te verbeteren en een positieve klantervaring te garanderen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. klantenservice@happy-spirit.nl
22 nov 2023
Het pakket bezorgen
23 nov 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en nemen feedback van klanten serieus. Voor verdere opmerkingen/vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice, daar helpen we u graag verder.
14 mei 2024
16 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen het dat je je ervaring met ons deelt. Hier bij Happy Spirit streven we ernaar om onze klanten te voorzien van unieke edelstenen en spirituele producten die positieve energie in hun leven brengen. We hopen dat je ervaring met ons in de toekomst prettiger zal zijn!
2 mei 2024
22 apr 2024
15 okt 2023
17 okt 2023
Heel erg bedankt voor je eerlijke feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We zijn blij dat je onze levering bevredigend vond, maar het spijt ons dat ons product en onze service niet aan je verwachtingen voldeden. Bij happy-spirit.nl zijn we toegewijd aan het leveren van edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen, en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!