heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden401 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters