heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden401 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Hoge score een raadsel...

Antwoord van heijnen-planten.nl
Bedankt dat u tijd genomen heeft om ons feedback te geven. Onze start van het seizoen is niet zo soepel verlopen als dat we gehoopt hadden. Het spijt ons dat u dit ook zo ervaren heeft. We hebben het verloop van uw bestelling onder de loep genomen en gekeken waar we zaken kunnen verbeteren. Hiermee proberen wij in de toekomst dit soort zaken te voorkomen, helaas heeft u daar op dit moment geen profijt van gehad. Nogmaals onze excuses en we hopen dat wij de gelegenheid krijgen om dit aan u te bewijzen.
28 okt 2023

Levering niet volgens de bestelling !!

De aangeleverde planten waren te compact verpakt, waardoor er heel veel takken/planten beschadigd waren. Ook bleek na het zetten van de haag dat de geleverde hoogte (80-100) vrijwel niet overeen kwam met de bestelde hoogte (100-125). Klachten over het voorgaande via de de door het bedrijf aangeleverde links worden niet beantwoord en ook op de mail daarover wordt niet gereageerd. Al met al heel teleurstellend.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinliefhebber, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en hoogte va de planten. Ik kan helaas geen mail of reclamatie van u in ons systeem vinden. Dat verklaard dat u geen reactie heeft gehad. De mails worden bij ons in de regel binnen 1 a 2 werkdagen behandeld. Onze klantenservice zal met u contact nemen om gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
Geen goede klantenservice, jullie beloven alles maar komen afspraken niet na
Antwoord van heijnen-planten.nl
Het spijt ons zeer te horen dat u teleurgesteld bent in onze klantenservice.Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en een passende oplossing te vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die uw ervaring heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.