Lucardi Juwelier Emmeloord- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Emmeloord

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden337 beoordelingen in totaal

Ik werd erg goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe ring. Ik had er meerde gezien en kon ze allemaal bekijken op mijn hand. Toen zag ik later dat ze ook oorpiercings zetten/schieten. Ook daar kreeg ik erg goeie uitleg over wat de risico's zijn bij schieten en met een piercing staaf. ( met een staaf deden ze niet omdat ze dat niet mogen werd aangegeven) uiteindelijk de piercing zelf niet laten zetten omdat ik er nog even over na wou denken. Wel naar huis met een super mooie ring😁

Werkte 2 dames. Ik was erg enthousiast over hetgeen wat ik wilde gaan kopen maar wilde goed passen en had graag gewild dat de verkopende dame met mij mee dacht en enthousiast met mij was. Ze was alles behalve dat. Ook nadat ik tot 3 maal vroeg of de prijs wel klopte (ik had een kortingsbon) zei ze dat het wel zo was en keek me echt aan alsof ík gek was. Haar collega keek toen even met een schuin oog op de kassa en zag dat het niet zo was. Die heeft het toen even overgenomen en deed dat heel lief en netjes en voerde de code in. Deze collega ( blonde dame ) kwam heel professioneel over en zei ook dat ik een mooie keuze had gemaakt. Dat was fijn. Die andere dame zei niks van dat en had geen klantvriendelijkheid. vond dat zeer jammer! Gelukkig was mijn cadeau voor de gever en mijzelf goed bevonden en had ik een goede keuze gemaakt. Ik vind Lucardi een fijne toegankelijke winkel met mooie producten en prijzen maar de klantbeleving zou echt compleet zijn als er goed meegedacht wordt met de klant en enthousiast zijn. De blonde dame zou filiaalmanager kunnen zijn (als ze dat al niet is?). Topdame.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Emmeloord

18 mei 2024
Weinig personeel op zaterdag, en ik kwam mijn bestelling ophalen en het meisje achter de kassa wist niet zo goed wat doen. Dus nog weer 10 min staan wachten