MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

306 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden899 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK
Ariaan K.
Bleiswijk

Beoordelingen voor MOJOGEAR

RD
goede snelle service
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Allemaal prima spul.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt Hans voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
3 dec 2023
Geweldige ervaring.
21 jun 2024
Snel en duidelijk
27 jun 2024
Hoi , Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
7 jun 2024
Gewoon duidelijk👍

Perfect

Correcte service
Hoi, Dank je wel voor de positieve feedback! Gr. Team MOJOGEAR
Prima afhandeling
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor de positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Geen opmerkingen
Vlot en accuraat
25 dec 2023
Klein en fijn.
Antwoord van MOJOGEAR
Hartelijk dank voor je positieve feedback! "Klein en fijn" is precies het soort reactie waar we blij van worden. We zijn verheugd dat het product aan je verwachtingen voldoet. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als we je ergens anders mee kunnen assisteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. We waarderen je vertrouwen in ons product en kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Gr. Team MOJOGEAR.
14 jun 2024
Snel geleverd
18 jun 2024
25 apr 2024
Alles prima 👍
3 mei 2024
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
Goed advies.
Antwoord van MOJOGEAR
Goed om te horen dat we je hebben kunnen voorzien van goed advies ! We streven ernaar om jou een naadloze ervaring te bieden. Als je ooit meer nodig hebt of nog vragen hebt, staan we voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! Groetjes Team MOJOGEAR.
21 apr 2024
Snel en goed
4 feb 2024
Super gewoon
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Tom, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
17 dec 2023
Prima hoor
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Ellen, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
22 apr 2024
Supersnel
6 jan 2024
Goed 👍🏼
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Bart, Dank je wel voor de positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
28 mei 2024
Advies
6 jun 2024
Super om te horen dat je blij bent met de ons advies. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
?
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Matthew, Bedankt voor de 4 sterren. Indien je een vraag hebt ? Helpen we je graag van je vraagteken af. Groetjes Team MOJOGEAR