MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden898 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK

25 sep 2024
27 sep 2024
23 sep 2024
27 sep 2024
Hoi Guus, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
JB
Jan B.
Nagele
4 sep 2024

Oplaadkabel voor telefoon besteld, prima kwaliteit.

Oplaadkabel voor telefoon besteld, de 1e ook hier vandaan heeft het jaren volgehouden. Prima kwaliteit, vlotte levering, gratis bezorging en niet te duur. Ik ben tevreden.
10 sep 2024
Hoi, Bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze oplaadkabel en de snelle levering. We doen ons best om goede producten aan te bieden voor een scherpe prijs, dus het is fijn dat je dit waardeert. We hopen dat ook deze kabel weer jaren meegaat! Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, je weet ons te vinden. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
27 aug 2024

Perfect product voor een nette prijs!

Perfect product voor een hele nette prijs. Snel verzonden en goed ingepakt. Super!
29 aug 2024
Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en de prijs! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
7 sep 2024
Op YouTube filmpjes van product te vinden. Snel en hoed verpakt geleverd
10 sep 2024
Bedankt voor je fijne review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en goede verpakking. 🎉 Veel plezier met het product, en als je nog meer wilt ontdekken, staan onze YouTube-video's altijd klaar om je verder te helpen! 📦💡 Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
7 sep 2024
Heb maar een kleine aankoop gedaan maar ben wel best tevreden over
10 sep 2024
Hartelijk dank voor je reactie! Het maakt niet uit hoe groot of klein je aankoop is, we zijn blij dat je tevreden bent. 😊 We streven ernaar om iedereen een goede ervaring te bieden, dus dit horen we graag. We staan altijd voor je klaar als je in de toekomst nog iets nodig hebt! Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
21 sep 2024
Supersnelle (gratis) bezorging. Helemaal tevreden!!!
23 sep 2024
Wow, bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle (gratis) levering. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
7 sep 2024
Snelle levering en gekregen wat ik ook had besteld
10 sep 2024
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering snel was en je precies hebt gekregen wat je had besteld. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
30 aug 2024
Snelle levering met kwalitatief goede producten.
2 sep 2024
Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en de kwaliteit! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Snelle levering. Goede info verstrekking
2 sep 2024
Hoi , Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
28 aug 2024
Mooie kwaliteit en snelle levering.
14 sep 2024
prima levering zonder problemen
19 sep 2024
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering zonder problemen was. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
27 aug 2024
goed product snelle levering