MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

306 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden899 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK
Ariaan K.
Bleiswijk

Beoordelingen voor MOJOGEAR

TV
Ton V.
Veenendaal
Snelle reactie op mijn vragen, En snelle levering. Alleen jammer dat de bestelde power bank nu in de aanbieding is. Maar wel een goed product!!
3 mei 2024
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Goede communicatie. Als er iets mis gaat, wordt het onmiddellijk geregeld. Heel goede service en de kwaliteit van het product is ook zeer goed
Antwoord van MOJOGEAR
Wat een fantastische feedback, bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent over onze communicatie, service en de kwaliteit van het product. Ons team doet altijd haar best om eventuele problemen direct op te lossen, dus het is geweldig om te weten dat je dat hebt ervaren. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in ons en voor het delen van jouw positieve ervaring! Gr. team MOJOGEAR
2 mei 2024
Snelle en keurige bezorging. Inhoud pakketje komt overeen met wat je online ziet. Goede updates van je bestelling via de mail.
3 mei 2024
Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en onze klantenservice! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR

Prima service en producten

Prima, website, met een mooi assortiment. Vandaag besteld en morgen in huis, en de producten ook nog volgens verwachting
Antwoord van MOJOGEAR
Fantastisch om te horen dat je onze service en producten top vindt! We zijn verheugd dat onze website je aanspreekt met een mooi assortiment. En hoe cool is het dat je bestelling zo snel voor de deur staat? 🚚🎉 Geweldig om te weten dat de producten aan je verwachtingen voldoen. Bedankt voor de positieve feedback! Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt, staan we klaar om te helpen. Happy shopping! Groetjes Team MOJOGEAR
14 mei 2024
Goede, duidelijke communicatie van de leverancier. Snelle levering van het bestelde product. Kortom.....betrouwbaar.
21 mei 2024
13 mei 2024
Top statief (licht, makkelijk in gebruik,...), heb er een prachtig noorderlicht mee kunnen vastleggen
14 mei 2024
Hoi Christien, Wat fantastisch om te horen dat ons statief je heeft geholpen bij het vastleggen van zo'n adembenemend moment als het noorderlicht! We streven ernaar om producten te leveren die zowel lichtgewicht als gebruiksvriendelijk zijn, dus het doet ons echt goed om te weten dat het aan je verwachtingen heeft voldaan. Bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring! Als je in de toekomst nog meer fotografische avonturen hebt gepland, staan we klaar om je weer van dienst te zijn. En we zien graag de prachtig foto's je mag ons natuurlijk altijd taggen op de socials. @MOJOGEAR Gr. Team MOJOGEAR
10 mei 2024
Heel veel keuze op de website en bestelling werd precies op tijd geleverd zoals voorzien.
14 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.
22 jun 2024
Powerbank besteld, in de brievenbus bezorgt en werkt naar behoren. Alles prima in orde!
27 jun 2024
Super om te horen dat je blij bent met de powerbank. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
27 apr 2024
Snel verwerkt en duidelijke mails. Dat de DHL traag is daar kan Mojogear niets aan doen
3 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Jammer dat DHL wat traag was! Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
21 apr 2024
Goede gear voor de MoJo. Maar ook wanneer je net wat meer met je smartphone wil doen.
3 mei 2024
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
AV
André v.
SCHIEDAM
13 mei 2024

Snel geleverd en in orde

Snel geleverd. Het product werkt naar behoren en een is volledig volgens specificatie
14 mei 2024
Deskundig en aardig advies in de chat, snelle levering van goed product: aanrader!
Antwoord van MOJOGEAR
Wow, bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering. En het compliment voor onze super aardige collega's van de klantenservice waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR

Besteld .snel geleverd in deze drukke tijd. Heel blij mee.

Besteld, en in deze drukke tijd snel geleverd. Een heel fijne lichte Powerbank
SJ
Simone J.
Doetinchem
26 apr 2024
Goede website, snelle service en nog een mailtje met een gebruiksaanwijzing.
GB
G B.
Zeewolde
27 mei 2024
Snelle levering en product als omschreven, uittesten ga ik binnenkort doen.
6 jun 2024
Hoi Gijs, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles tot zover naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
4 mei 2024
Snelle afhandeling en info. Microfoon werkt prima tegen een gunstige prijs.
7 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je de supersnelle afhandeling en de scherpe prijs waardeert. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.
JK
John K.
Zoetermeer
4 feb 2024

ipad stand

Makkelijk te bestellen, snelle levering en volledig voldaan aan verwachting
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor de positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
26 nov 2023
Website is overzichtelijk en onze bestelling werd keurig op tijd geleverd.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Joop! Wat een geweldige feedback om te horen! We zijn zo blij dat je de website overzichtelijk vond en dat je bestelling op tijd en keurig werd geleverd. 🚚💨 Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. We waarderen je support en hopen je snel weer terug te zien voor een nieuwe bestelling. Als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Graag tot de volgende keer! Groetjes Team MOJOGEAR.
Prima service. Powerbank was defect en deze is gewoon snel vervangen.
3 mei 2024
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
4 jun 2024

Super geholpen.

Mooi statief welke zeker voldoet aan de verwachting. Super geholpen.
6 jun 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Goed om te horen dat het statief aan je verwachting voldoet! Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR