www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.561 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.287 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

vrijdag bevestiging met mail dat pakje is aangekomen. vrijdag niks van waar, zaterdag geweest weer niks, maandag geweest gesloten ondanks de uitbater zei van maandag te komen zien.wat een klucht.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
2 jun 2024

Product prima, service kan veel beter

De terugkoppeling naar de klant als een product niet op voorraad is kan verbeterd worden. Nu moet een klant zelf contact opnemen om na te vragen wat de levertijd is. Dat hoort gewoon niet.
26 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor het ongemak! Als er een product niet op voorraad is krijg je hier meestal een automatisch bericht van. Dit kan helaas nog wel is niet gebeuren. Zodra het product op voorraad is krijg je hier een bericht van dat het verstuurd word. Met vriendelijke groet, Klantenservice
16 nov 2023
Ik had de verkeerde filter besteld. Daarna meteen weer een volgende besteld. En de eerste retour gedaan. Maar helaas het geld van de geroutineerde filter nog niet terug ontvangen.
17 nov 2023
Met mijn bestaande account kon ik niet betalen. Ondanks mail-contact geen antwoord op mijn vraag gekregen. Vervolgens een bestelling gemaakt met een ander e-mailadres wat wel lukte.
6 mei 2024
Het pakket is door PostNL niet geleverd op het afleveradres. Hebben ook niet aangebeld!!!! Heb heel de middag zitten wachten! 😡 Kreeg een mail om hetzelf te gaan ophalen!!!??? 🤬
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen hoe het afleveren van het pakketje is afgelopen. Helaas hebben wij niet in de hand hoe PostNL de leveringen doet. Wij hopen dat het product in goede orde is geleverd en naar je wensen voldoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Foutje.

Wegens een fout in het bezorgadres zijn de filters tot op heden niet geleverd. Het exacte adres is : Opvoedingstraat 41 bus 1. Kunnen jullie dit rechtzetten ! Dank bij voorbaat.
6 mei 2024
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Op de Track&Trace staat dat het bij de buren is afgeleverd: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STUZT756048990-NL-6001VX?language=nl Is dit niet het geval, dan gaan wij het voor je oplossen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenserivce
21 sep 2024
Beschrijven een namaak product als een origineel product. Enige pluspunt is dat ze dit hebben aangepast bij het artikel en op de artikelpagina. Ofwel, geen herhaling voor mij
24 sep 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. We zien dat de issue waar je mee te maken hebt gehad, inmiddels opgelost is. Onze excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We willen een probleem altijd zo snel mogelijk oplossen en waarderen je feedback. Met vriendelijke groet, Afzuigkapfilterwinkel
9 mrt 2024
ik heb een week geleden dingen besteld en nog helemaal niets ontvangen ,maar ook geen bericht dat t al ingepakt is, laat staat verzonden is. Doe hier maar eens wat mee!!!!

De filter Philips

De filter die u verkoopt is 1) geen origineel product van Philips 2) zeer slecht van kwaliteit: zie foto tussen mijn oude filter van Philips en uw exemplaar aan 59 euro!
27 mei 2024
Voorlaatste keer gewoon gebruikte gehad, hij stonk als een gebruikte , mail over gestuurd, nooit op gereageerd, nieuwe besteld,was goed, en nu deze 2, ook goed..,,
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je een gebruikt product hebt binnen gekregen. Om dit zo goed mogelijk op te lossen, ontvangen wij graag een foto van het product. Zo kunnen wij naar een passende oplossing zoeken. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
18 jun 2024
Zou doorverbonden worden naar iemand die er echt verstand van zou hebben , nadat ik 2 x hetzelfde product opgestuurd heb gekregen . Product nemen ze niet retour
19 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de service zo is gegaan. Helaas is het voor ons niet duidelijk geweest dat je de producten terug wilt sturen. Zo lang dit binnen de 30 dagen is kan dat gewoon. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
9 jun 2024
Zeker zorg ervoor dat u alle onderdelen voor de afzuigkap in voorraad hebt! Zie afbeelding hieronder. Deze artikel had u niet in voorraad. Dat is echt jammer!
1 jun 2024
Hoe je makkelijker kan bestellen,en vooral als je een kortingscode krijgt. Mij is het nooit gelukt. Ook aan anderen laten zien . Hoe moeilijk bestellen gaat.
4 jul 2024
Beste klant, Bedank voor je review, Wat vervelend dat het bestellen zo lastig gaat. Wij zouden je kunnen helpen om te bestellen als je contact opneemt met onze klantenservice. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice
24 dec 2023
Een week na bestelling nog geen filters ontvangen, ook nog steeds geen antwoord op de vraag wanneer deze geleverd zullen worden. Absoluut niet tevreden!!!
18 apr 2024

Retour zenden

Levering uitstekend maar het retour zenden is een drama. Ondanks dat mijn retour.aanvraag accepteerd is wacht ik.nu al 3 dagen op mijn retour formulier
19 apr 2024
RK
Rob K.
Oegstgeest
Het bestelde product leveren. Gepoogd telefonisch te melden. Dat kan niet en nu zit ik te wachten op antwoord op mijn email hoe dit opgelost wordt.
25 dec 2023
Product voldoet aan de verwachtingen maar een mocht wel een mail verstuurd zijn, van de winkel, dat het pakje beschikbaar was in het afhaalpunt.
17 mrt 2024

geen update, geen levering

Vorige week besteld, vanaf toen geen update gehad over verwachte levertijd of iets dergelijks. Ik heb ook nog niks ontvangen tot op heden.
23 mrt 2024

Slecht verpakt

Wel redelijk snel geleverd, maar de verpakking was hopeloos. De doos was zwaar beschadigd en de filters gewoon heel slordig verpakt.

Nog geen bestelling ontvangen

Krijg een een vraag voor de beoordeling. Wij hebben de bestelling niet gezien wel betaald ? Ook geen mail dat het onderweg is of?..