pabo.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.761 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

29 jul 2024
Jullie product-presentatie is geweldig.... om het zo landelijk aan te pakken! Mijn ervaring thans met dit product is dat dit product niet recht doet aan de verwachting erectie-stoornis oplossen! Verre weg van dit! Nog sterker (en het spijt mij dit te moeten vermelden) dit product voldoet niet aan mijn verwachting! Ik heb alle vier tubes gebruikt en heb er spijt van dat ik mijn geld hieraan heb uitgegeven.
EK
Erwin K.