tomoshop.nl- Logo - Beoordelingen

tomoshop.nl

571 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.699 beoordelingen in totaal

14 mei 2024
De prijs is gunstig en je krijgt A kwaliteit onderdelen ! Personeel is vriendelijk en behulpzaam ,kortom het kan gewoon niet beter! Verzenden gaat enorm snel en goed te traceren waar het blijft ,en komt netjes en goed beschermt aan! Mijn Tomos HDA classic is ook opgenomen in de hall of fame zal ik maar zeggen,echt top dat ze dit ook doen als je wat moois heb gemaakt! Groeten en tot snel Jurgen Maas

Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting

Beoordelingen voor tomoshop.nl

11 okt 2023
steeds werd mij een worst twv 5 euro voor gehouden maar verzilveren, ho maar. verder een prima site, veel keus, groot assortiment. Ik wordt er heel blij van. Mvrgr Otto
29 apr 2024
Helaas is de achterbrug die ik geleverd heb gekregen niet recht in elkaar gelast ter hoogte van met frame. kwaliteit is dus matig tot slecht.

Wordt gespamt

Mijn mail staat vol met laat een review achter voor tomoshop 1 x oké maar het der nu 6 naast de gewone mail van tomoshop

verzending

k heb een week op mijn bestelling moeten wachten ! had ik dat geweten ! gewoonlijk uit nederland 2 dagen
Antwoord van tomoshop.nl
Zoals in de checkout aangegeven wordt er duidelijk gecommuniceerd dat briefpost naar België 4 tot 12 werkdagen kan duren. Ook hebben we hier nog bij vermeld dat wanneer je spullen snel nodig hebt, je dan pakketpost moet kiezen! Dus ja, je had het kunnen weten.
7 apr 2024
Goede remhendels verkopen en goed aangegeven voor welke model Tomos ze zijn
28 sep 2023

Slechte keuze pakketpunt

Bij opgeven pakketpunt wordt je pakket niet bij dat pakketpunt afgeleverd.
28 sep 2023
Het kan zijn dat de desbetreffende pakketpunt op dat moment niet beschikbaar was bij PostNL, dus dan wordt er automatisch een andere dichtbijzijnste gekozen. Daar hebben wij helaas geen invloed op.
15 sep 2023
Een verkeerd dingetje gegeven
Antwoord van tomoshop.nl
Heb je een verkeerd onderdeel ontvangen? Heb je hier al contact over opgenomen met ons? Dit kan per e-mail of WhatsApp, zie: www.tomoshop.nl/contact
21 apr 2024
Antwoord van tomoshop.nl
Hoi Loek, Wat jammer van je 2-sterren review! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen en wat er niet goed is gegaan. Kun je ons dit laten weten? Team Tomoshop.nl