kinderveiligheidswinkel.nl- Logo - Beoordelingen

kinderveiligheidswinkel.nl

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.293 beoordelingen in totaal

de lamp is niet oplaadbaar waardoor het niet werkt om ze tijdens de zon op te laden. dat is een tegenvaller en het bij het traphekje stond specifiek brede doorgang terwijl de doorgang wel 10 cm smaller is dan gebruikelijk waardoor de ouders met kinderen er niet eens door heen kunnen lopen. dit valt heel erg tegen hierdoor is het niet goed bruikbaar

13 jul 2024
Heldere communicatie per mail! Verzendkosten aan de hoge kant. Helaas een ander item (blauw) in de zelfde categorie verzonden dan ik besteld heb (grijs). Komende week kan ik het voorleggen aan moeder en baby, of deze zonnebril ook in de smaak valt. Zo niet dan wil ik deze alsnog graag omruilen. Groet Irene

Beoordelingen voor kinderveiligheidswinkel.nl

29 aug 2024

Top

Snelle reactie met vraag op de mail, snelle verzending, goede service. Én fijn product! Bedankt!
18 aug 2024
Kierstand vergrendeling werkt goed, maar heeft als nadeel dat het niet is te gebruiken in combinatie met een hor bij naar buiten draaiend raam.
8 aug 2024
Correcte prijs voor dit product & goede service
20 aug 2024
12 aug 2024
9 aug 2024
15 aug 2024
Geleverde product stelde niet veel voor, onze kleindochter van anderhalf trok zo de deur weer open...
7 jul 2024

Goed!

De tafelhoekjes voldoen aan de verwachting en de verzending verliep vlot.
5 jul 2024
Netjes op tijd verzonden. In goede orde aangkomen en netjes verpakt
NB
25 jul 2024
21 jul 2024
7 jul 2024
5 jul 2024
4 jul 2024
2 jul 2024
13 jul 2024

Zeer tevreden over product en service.

Onze Commode warmtelamp van Reer liet het na twee weken afweten. Gelukkig konden we bij de kinderveiligheidswinkel snel terecht en hebben ze ons een nieuwe opgestuurd. Deze werkt perfect. Heel tevreden over dit product. Handig als de luiertafel staat in een ruimte zonder verwarming.
Erg mooi traphek gebruikt om de keuken af te sluiten, zat al in elkaar en was in vijf minuten bevestigd aan de muur. Goede kwaliteit en ziet er mooi uit!