wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.719 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Duurt lang en sticker was gevouwen geleverd waardoor het iets moeilijker af te halen was , dat had men waarschijnlijks beter opgerold in een koker kunnen versturen
Prachtig behang. Geen bevestiging ontvangen na betaling dus was even spannend of het wel zou komen. Maar na een aantal dagen kwam mijn bestelling binnen.
Sticker moeilijk te verwijderen . Product gedeeltelijk gekreukt ontvangen. Misschien in hard kartonnen koker versturen dan maar de prijs omhooggevallen.
Vliesbehang besteld en niet lang moeten wachten op mijn bestelling en alles is zeer goed verlopen geen problemen dus ik zal nog bestellen bij Wall-Art .
22 okt 2023

Mooi assortiment

Mooi assortiment, heb hier meerdere keren besteld. Hoge kwaliteit ‘tovert je huis om’ naar eigen stijl. Snelle levering, duidelijke uitleg, heel fijn 😊
9 mei 2024

Prachtig product en top verpakt

De klok die ik heb ontvangen was ontzettend goed beschermd tegen beschadiging door een perfecte verpakking. Na uitpakken verscheen een prachtige klok.
25 okt 2023

Proefje behang

Fijn dat je een monster van je behang thuis kan bekijken, alleen vond ik de levering hiervan ( 2 weken) wel wat lang. Ben er uiteindelijk erg blij mee!
21 jan 2024
Mooie platen en een grote keus uit dessins. Wij en onze dochter hebben er al lange tijd plezier van. Heb ook anderen attent gemaakt op jullie website.
doos was beetje kapot waardoor beetje regen op behang kwam...gelukkig zat daar nog plastic omheen. Te laat doorgekregen dat de bezorging eraan kwam.
18 nov 2023
Het heeft even geduurd voor ik de muursticker ontving, maar het resultaat is mooi. De sticker ging er mooi en glad op de muur en staat heel mooi.
21 apr 2024

Mooie wall art

Voor de montage is het aanbevolen de instructie video te kijken ,dan is het eenvoudig om het frame en doek in elkaar te zetten. Prima product.
Goede kwaliteit, alle bij gekochte hulpmiddelen voldeden prima ! Mooi resultaat. Blij mee. Komt één op één overeen met de foto’s op de website
Verpakking is heel goed verzorgd, juist ontbrak er info van wanneer de goederen zouden geleverd worden. De info begon pas via de pakketdienst.
19 mrt 2024

Mooi en sterk behangpapier

Mooi behangpapier, goede kwaliteit en snel geleverd. Positief punt : je kan stalen bestellen, wat ik heb gedaan om een miskoop te voorkomen.
3 mrt 2024
Na het uitpakken was het product beschadigd. Na een paar mailtjes kreeg ik bericht dat het product opnieuw wordt opgestuurd. Fantastisch.
Snelle levering. Track en trace was wel even zoeken (via inloggen kan bestelling gevolgd worden). Stevig behang, zit heel mooi op de muur
25 okt 2023

Alles perfect

Snelle reactie op e-mail, heel aardig ook, goed behang en snelle levering. Goed verpakt. Mijn volgende bestelling ga ik weer hier doen.
14 jan 2024
het blad met de losse pootjes van de kat bleven op het verkeerde stuk van de verpakking zitten ,manueel moeten los trekken en opgelost
MD
marjan d.
Vlaardingen
6 mei 2024
Poster kwam verkreukeld aan in de koker waar hij in zat. Waarschijnlijk pakketten bovenop gegaan. Gemaild en kreeg gelijk geld terug
3 mrt 2024

communicatie ondermaats

ik heb 2 mails gestuurd, 1 om meer info, 1 met klacht over transporteur, helaas zonder antwoord, artikelen zijn wel geleverd en ok