wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.719 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Als geboren Canadees wilde ik graag iets op de muur hebben van Canada. Kwam hier uit omdat ze uitgezaagde Maple Leaf bladeren hadden. 1 Grote heb ik al opgehangen en de 2 kleinere moeten nog opgehangen worden. Ben er zeer blij mee. Deze zaak is zeker een aanrader.
19 apr 2024

50/50 zou het geen 2de keer kopen

Het ziet er leuk uit, maar ziet er ook goedkoop uit. Nu was het ook niet duur, maar beneden de verwachte kwaliteit, ver beneden. Ik heb schade al vanaf verzending die ik niet kan verhalen. En moest extra contact opnemen om de “bouwtekening” op te vragen.
Antwoord van wall-art.nl
2 mei 2024
De instructies hiervoor kunnen voor elke klant direct bij het artikel worden bekeken. Alle klanten hebben een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf ontvangst van de goederen als ze niet tevreden zijn. Uw K & L Wall Art Team
Duidelijke cataloog, vlotte levering, buiten laatste bestelling van 1december, betreffende 13 rollen behang Trianon XII rasch, die toch een redelijk bedrag betrof en waarover geen communicatie is. Verder niks dan lof over kwaliteit en service.
16 mrt 2024

Het product is super. Levering is iets anders

Het product is super. Maar de bezorging trok op niks . Ik bestel omdat ik slecht te been ben en heb moeten zoeken waar mijn pakje ligt. Ze zijn niet aan de deur geweest. Ik vondt dat erg triestig. Ups heeft moeten leveren.
De proefstukjes hebben een goed formaat om te kunnen beoordelen hoe het behang uitpakt op de muur. Het vinden n.a.v.artikelnummer op de website is lastig omdat het niet direct het betreffende artikel weergeeft. (aandachtspuntje)
Mooie sticker die helaas toch wat verfrommeld was en levering duurde wat lang maar besef me ook dat dit een drukke tijd van het jaar is. Het wit in de stickers laat wel de oneffenheden zien, kan beter voor donkere stickers gaan

Super snel en prachtig behang!

Het behang was de volgende dag al in huis en ik was ontzettend verrast om te zien dat het ook in het echt mooi behang is! Ik was eerst huiverig om te bestellen vanwege sommige reviews, maar blij dat ik het toch heb gedaan.
10 feb 2024
Snelle levering, product picobello alleen zou het beter verpakt mogen worden…. Er zat een deuk in mijn behang maar gelukkig zonder schade Misschien ook de mogelijkheid voorzien om in een pakketpost te kunnen laten leveren
27 okt 2023
op website iets nauwkeuriger aangeven of het gebruikte materiaal glas of acryl; u gebruikt acrylglas, terwijl het 'gewoon' plastic is, en de lezer leest gemakkelijk "glas". Bij mij viel het product van plastic wat tegen.
RK
Rob K.
Utrecht
Het hout waarop de afbeelding staat is ontsiert met enkele lelijke plekjes. Was geen reden voor een tegemoetkoming, teleurstellend. Zou beter gekeken moeten worden naar de staat van het hout voordat dit gebruikt wordt!
Had 2 verschillende soorten behang besteld besteld waarvan er een was verzonden dus snap er niets van ! Na 2 mails gestuurd te hebben was het duidelijk dat het andere behang nog geproduceerd moest worden en later komt
22 nov 2023
Slechte verpakking. De poster zat niet in een koker maar in kartonnen doos die gekreukt was in het midden, alsook de poster. Ik heb hem toch ingelijst maar als het licht erop valt is de kreuk goed zichtbaar. Jammer!
Deze e shop heeft hele aparte goederen-zo kun je je persoonlijke smaak toepassen en jouw thuis ermee versieren.Serieuese en betrouwbare afwikkelling -bezorging.Goederen heel goed verpakt.Hartelijk dank.
De kleur en het design van de tegel sticker kwamen overeen met de getoonde afbeelding. De levering duurde wel langer dan verwacht. De tegelstickers zaten op een rol, die niet je dan eerst plat maken.
28 apr 2024
Iets wat rare bezorging -- we waren niet thuis dus moesten we het ophalen -via recu in de bus- maar naar 2x geweest te zijn was het nog niet aanwezig. De derde dag werden alsnog bezorgd aan huis???
12 nov 2023

Behang was goed en snel bezorgd, echter ...

Behang was goed en snel bezorgd, echter behangplaksel duurde een week langer en geen bericht. Daardoor nieuw behangplaksel gekocht om toch te kunnen starten. Jammer, zal niet snel meer bestellen.
14 okt 2023

Wall-Art heeft een grote collectie.

Wall-Art heeft een grote collectie van artikelen om je muren te verfraaien. Ik heb er een mooie behangcirkel en een spatscherm gekocht. beide artikelen werden keurig op tijd geleverd.

Toch zeer tevreden

Geen communicatie, maar spontane levering van de bestelde goederen. Zeer tevreden met de aankoop. Indien mogelijk toch verwittigen met een mailtje wanneer er zal geleverd worden.

Aanrader voor kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering alleen soms wel prijzig en omschrijving op de website wat kort. Er zitten duidelijke instructies bij dus gemakkelijk zelf te monteren of plakken.
17 okt 2023

Redelijk snelle levering wel uit buitenland

Redelijk snelle levering, mooie website. Wij hadden in eerste instantie niet door dat het product uiteindelijk niet uit Nederland kwam. Maar dat was achteraf geen probleem.